klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Dessan & Emma K - 4 september 2012 22:32

Blir bara en video eftersom de nt funkade med filerna till de andra arbetet :/

men inte gör det ngt, enjoya min Sara video & godnatt! C:

//Emma

Av Dessan & Emma K - 4 september 2012 22:16

Ja, vad ska man säga. Jag kan börja med att säga att jag har blivit så mycket sämre i ridningen. Jag har ingen känsla kvar, efter som jag har tappat det mesta så blir jag så jäkla frustrerad och då går det ju ännu sämre såklart. Det enda jag vet är att det är jag som är problemet. Jocke är lika fantastisk som alltid. Jag till och med fällde tårar när jag satt i bilen på vägen hem. Jag fattar inte varför det har blivit såhär. Jag har bara mig själv att skylla. Det enda jag vet är att det kan bara bli bättre och jag ska ge allt. Jag ska kämpa på. För det är det här jag brinner för och jag ska verkligen inte mista det. Jag ger mig aldrig. För jag vet att någon gång måste vinden vända. Det får ta den tid det tar. Som sagt, det är bara att kämpa på, för det är så värt det!

Det var en underbar känsla att skriva av sig lite. Detta var mitt kvällsinlägg. God natt alla!

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 4 september 2012 22:03

När är fotot taget? Gissa rätt & vinn en permanent länk!

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 4 september 2012 21:00

faster Ulla & Rune kom vid 7 ungefär & sitter här med Kiwiw just nu, mysigt :D

 

Video på G! Håll Koll! ^^

//Emma

Av Dessan & Emma K - 4 september 2012 16:29

från att ha fyra läxor till en känns skönt :D

Har iaf precis varit & lagt över lite saker från saras dator till min genom USB, nice!

Har lite saker där som kmr komma i några/någon video inom snarast :)

Ingen mer update mer än om jag skulle bli klar med ngn video elr komma på ngt nu i efterhand ;)

 

emelie ^^)

//Emma

Av Dessan & Emma K - 4 september 2012 13:22

Hej alla!

Har haft ett par bra dagar till nu. ((:

Igår blev det som sagt jobbsökning. När jag kom till stan för att söka jobb så insåg jag att jag hade glömt alla pappren hemma. Så jag fick cykla fram och tillbaka till stan två gånger igår. Haha typiskt mig! Menmen extra motion är inte helt fel!

Väl hemma så blev det lite lunch och film. Fick även lägga mig i sängen en stund p g a mycket värk, som tur var lättade efter en stund. Sen blev det fixa lite middag innan jag körde till stallet för KRUS-möte. Efter mötet blev det filmkväll med hjärtat, Emma N & Henrik, trevligt trevligt! (:


Började denna dagen med frukost hos farmor med bror & far och man är fortfarande proppmätt haha! Sen när man kom hem blev det städning och sen skrev man klart protokollet från mötet igår. Nu får man se vad dagen mer bjuder på ((:


Här kommer en liten bildbomb på morsan & Bianca. Bilderna är ifrån i söndags:

Fotograf: Elin L (:

 

 

 

 

 

 

Mycket fina bilder Elin!

/Dessan ((:

Av Dessan & Emma K - 4 september 2012 08:53

Slutar tyskan 20 och de tog sån där blå gegga i munnen igen, usch ;-)

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards