klabbarpsmupparna

Alla inlägg under september 2012

Av Dessan & Emma K - 6 september 2012 10:54

Väntar på att Sara ska sluta spanskan! Blir och äta efteråt :-)

Av Dessan & Emma K - 6 september 2012 09:40

Tog lite bilder på de underbara pojkarna Jolly & Jocke i tisdags innan träningen ((:

 

 

 

Jolly är ponnyn som jag hade på foder innan Jocke :))

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 5 september 2012 19:01

Mobil bilder som sagt så har det i baktanke när ni kollar ;)

                                   

//Emma

Av Dessan & Emma K - 5 september 2012 16:13

Denna dagen har man inte gjort så mycket. Mår inte så bra. Har fått något skit i kroppen.  Men jag har i alla fall storstädat idag, så nu är det gjort. Sen blev det soff/säng-läge resten av dagen tyvärr, tycker verkligen inte om detta. Menmen det är bara & vila och hoppas att man mår bättre imorgon!

 

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 5 september 2012 14:47

Har engelska nu, yey :-)

Av Dessan & Emma K - 4 september 2012 22:32

Blir bara en video eftersom de nt funkade med filerna till de andra arbetet :/

men inte gör det ngt, enjoya min Sara video & godnatt! C:

//Emma

Av Dessan & Emma K - 4 september 2012 22:16

Ja, vad ska man säga. Jag kan börja med att säga att jag har blivit så mycket sämre i ridningen. Jag har ingen känsla kvar, efter som jag har tappat det mesta så blir jag så jäkla frustrerad och då går det ju ännu sämre såklart. Det enda jag vet är att det är jag som är problemet. Jocke är lika fantastisk som alltid. Jag till och med fällde tårar när jag satt i bilen på vägen hem. Jag fattar inte varför det har blivit såhär. Jag har bara mig själv att skylla. Det enda jag vet är att det kan bara bli bättre och jag ska ge allt. Jag ska kämpa på. För det är det här jag brinner för och jag ska verkligen inte mista det. Jag ger mig aldrig. För jag vet att någon gång måste vinden vända. Det får ta den tid det tar. Som sagt, det är bara att kämpa på, för det är så värt det!

Det var en underbar känsla att skriva av sig lite. Detta var mitt kvällsinlägg. God natt alla!

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 4 september 2012 22:03

När är fotot taget? Gissa rätt & vinn en permanent länk!

 

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards