klabbarpsmupparna

Alla inlägg under december 2011

Av Dessan & Emma K - 13 december 2011 17:07

Tjena alla!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat så mycket nu på några dar.

Det har varit mycket med träningar, fester, firanden, luciashow, plugg och massa annat. Har haft många roliga saker för mig helt enkelt.

Jag vill också säga tack till den fina hissen Emma gjorde till mig i bloggen <3

Ha en trevlig kväll alla! För det ska i alla fall jag ha (:

 

/Dessan (:



Av Dessan & Emma K - 13 december 2011 17:04

# hissar såklart att det är dessan födelsedag idag, GRATTIS ÄLSKADE BLOGGKOMPIS! ^^

 

&

# att mina två ridlärare Anne & Tommy har stöttat mig & hjälpt mig genom mina år som ryttare, så en stor hiss till dom. C:

// Emma

Av Dessan & Emma K - 10 december 2011 17:33

amen imorrn är det lucia show, blir att vara med i två nr, hoppning & dressyren. ;)

iaf här kmr min outfit. :D

 

// Emma. C:

Av Dessan & Emma K - 9 december 2011 18:39

är så himmla nöjd med veckans träningar, hästen har varit super & jag har kännt mig som mig själv.^^

började med att i måndes så kändes han lite stel men ändå lite lite arbetad, fick då börja som vanligt på volter, öka & minska.

lyssnade nt så jätte bra på skänlen heller.

böjade trava & kände att han lossnade, blev bah bättre efter tiden gick, blev mjuk, nt skänkeldöv & formen + stegen var underbara. :)

sedan i galoppen kändes han lite ojämn, där arbetade vi på volterna, men eftersom han kändes så mjuk i traven så tänkte jag att eftersom vi ska rida programet till avslutningen så mjuknar han så la nt mkt tid på det. C:

blev sedan mkt bättre när vi red programmet, så är jätte nöjd . :D

AVSLUTNING PÅ SÖNDAG! ^^


& hoppning igår gick verkligen super, hoppade sick sax 3 hinder.

han var lite skänkeldöv även där man jobbade på & efter ett tag lyssnade han riktigt bra. :D

sedan hoppade vi fram på 3:an på ca 60-65, kom fel någon gång för attjag nt rakställde riktigt i tid men hoppade. :)

hoppade sedan banan, kändes ok första rundan & andra låg då på ca 70.

sedan höjde han till ca 90, kom in riktigt nice på alla, kom rätt & fy fan vad pigg han va, så jäkla skönt + att han var så jäklans gla, *happyface*

skönt nu att han har piggnat till & fått tbx hoppsuget igen. :D

& just det är så himmla glad att han hoppade 1:an eftersom den gula bommen låg där & han brukar tvärnita när han ser den. ;D

+ att jag även ska hoppa på avslutningen, bild kmr senare på outfiten. ^^


 

// Emma

Av Dessan & Emma K - 7 december 2011 17:34

Jag red Jocke både i måndags och igår.

I måndags så var Jocke väldigt väldigt pigg! Vilket är positivt, men han blir ju såklart svårare att rida. Menmen, det är alltid kul med utmaningar! Passet gick mycket bra och det var verkligen roligt (:


Igår så var han något lugnare och gick ännu bättre! Man är så nöjd (:


 

/Dessan (:

Av Dessan & Emma K - 7 december 2011 16:06

// Emma

 
Av Dessan & Emma K - 5 december 2011 19:15

bara för att emeliie skickade bilderna, är helt underbar & super crazy så tkr jag hon förtjänar ett eget litet inlägg. ^^

                                                  
   så glöm inte & kolla hennes blogg sötnosar. ;D

      

    // Emma. C: 

Av Dessan & Emma K - 5 december 2011 17:30

fick även dessa bilderna av emelie, är från lite blandade tillfällen. ^^

                                          
 

  big love

  // Emma. :*)


// Emma. :D

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards