klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Dessan & Emma K - 27 december 2011 16:43

som ni säkert har hört så har det varit uppe i TR att man nt ska få tävla med loggo/sponsorer på sin utrustning osv.

MEN nu så är det faktiskt såhär att detta nt är sant & för er som vill läsa det så kan ni klicka på denna länken:

http://www3.ridsport.se/Tavling/Nyheter/2011/12/IngenTR-andring/

# så hissar att det nt kmr att bli så, hade ju förstört mkt för många, kastad utrustning osv. :)

 

// Emma


Av Dessan & Emma K - 27 december 2011 10:57

Tjena alla bloggläsare!

Har inte bloggat så mycket de senaste dagarna, har haft lite saker för mig. Men jag har haft en otroligt mysig julhelg kam man ju säga, med både släkt, vänner & förstås hästarna.

I fredags så hopptränade jag Rock it på förmiddan. Hon gick jättebra, men jag klantade mig i några spång och i ett av dem så dök jag. Vi hoppade en 5 - och en halva. Efter träningen blev det julpyssel & julmys med familjen.

Julaftons morgon var jag med & red årets julkadrillj med Rock it. Vi fick rida i täten och hon var så fin så! På eftermiddan fortsatte man fira jul med släkten, mys!

Juldagen blev det fest & utgång på kvällen/natten, det blev en awesome kväll!

Igår sov man bort halva dan typ, men på eftermiddan blev det stallet för att rida Jocke. Han kändes fin ((:

Igår kväll så blev det flumm & film med Amanda!


Såhär har min julhelg sätt ut. Hoppas ni också har haft en underbar jul (:

 

/Dessan (:

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards