klabbarpsmupparna

Alla inlägg under december 2011

Av Dessan & Emma K - 25 december 2011 10:41

                                                                             

 
Av Dessan & Emma K - 25 december 2011 10:15

ÄNTLIGEN  klar med alla bilder & vidoer från när vi var i flyinge med klubben så

ENJOY!^^

stallet

 

 den sötaste emelie. ;)

                       

 lite "utanför"

   

 

    

 glas ridhuset, så jäklans fiint. ^^

        

 uppvisningen. :D

                                                                              
                                    mer i del 2 ---->

Av Dessan & Emma K - 23 december 2011 20:12

 
Av Dessan & Emma K - 22 december 2011 22:43

idag blev det & hoppa en fem & halva.:D

lilla hästen var lite gla att se mig faktiskt, har faktsikt oxå saknat ham. ^^

iaf kände att både han & jag var arbets viliga.

han har ju ännu nt fått ngn fram sko så han var lite försiktig i början, precis som i sommras med red fram så att han nt skulle stanna.

samtidigt så gick jag på volterna som vanligt + att det blev några skänkelvikningar.

kändes bra men han putadee upp med rumpan lite som han brukar göra när det är "bajstime". ;D

lyssnade hyffsat på skänklen.

sedan i galoppen så var han väldigt topp på tå, kändes nice. C:

sedan skulle vi hoppa, började på ca 60, skänklen lysnade han okej på & farten var även där, så hoppa in bra & hoppa ut bra.

höjde sedan till 70-75, lyssnade nt alls & farten var nt riktigt där, kom in fel då han blev lite lång av den dåliga farten men hoppade utan trubbel.

kom sedan igen om allt stämmde. :D

höjde till 80, lyssnade mkt bra på skänklen, hade bra fart & kom in rätt. :)

höjde till 1 m, samma sak, allt bara stämmde + att jag kände hur hela ryggen åkte upp, AWESOME.^^

så är verkligen nöjd med mig & hesten. :D

  
 längesedan man visade denna bilden, två år sedan den gjordes. ;D

imorrn blir det iaf att följa med & filma med dessans kamera när hon hoppar rock it. C:

// Emma. ;pp

Av Dessan & Emma K - 22 december 2011 17:39

Idag har man verkligen fixat & grejat!

Började med att fixa de sista julklapparna och är klar med den biten.

Sen var det hem & städa. Städa hela mitt rum ordentligt och sen blev det damsugning av hela huset.

Såg också en bra film emellan också . ;)

Ja, en riktig fixadag!

/Dessan (:

Av Dessan & Emma K - 21 december 2011 22:28

Yay! Äntligen jullov! 

Hade skolavslutning igår med ett härligt julbord & rektorn höll tal. Väldigt trevligt faktiskt!

Fick vår studieplan och den ser rätt hyfsad ut tycker jag.

Inledde lovet med att åka till stallet för att rida ett pass dressyr med Jocke. Han gick mycket bra!


Idag har påbörjat min julklappsshoppning, lite sent kanske men jag hinner fixa allt ändå. Det ordnar sig alltid! Det blev en trevlig dag på stan med Emma N.

Har också haft en dubbel körlektion idag. Hade typ repetition på allting och körde på många vägar som jag inte visste fanns. haha kul var det!

Tidigare ikväll så åkte jag & några klasskompisar in till stan för att kolla på idolerna Amanda & Robin. Måste säga att Robin var nog favoriten. Så det blev också en trevlig kväll på stan! ;)


En bra start på lovet kan man ju säga! :D


 

/Dessan (:

Av Dessan & Emma K - 21 december 2011 21:00

idag blir det bara en massa små hissar! ^^

# hissar att emelie gör världens finaste knoppar! :D

www.wixen.blogg.se

 

# att jag blev nöjd med mitt julpynt till hästen. ;pp


 

&

# att jag är frisk + att det är JUL LOV! ^^


// Emma.:D

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards