klabbarpsmupparna

Alla inlägg under december 2011

Av Dessan & Emma K - 5 december 2011 16:46

Tjena alla!

Hoppas ni har haft en bra helg.

Måndag igen, veckorna bara flyger iväg känns det som.

Dagen har inte varit så intressant. Har haft 3 lektioner i skolan: Kemi, historia & religion. Helt ok dag!

Hoppas att dagen blir mer händelserik ;)

 

/Dessan (:

Av Dessan & Emma K - 4 december 2011 18:30

här kommer lite bilder från när vi tolkade förra vintern med Silver, awesome! ;D

                               

  så jäkla nice var det, eller hur brudar? ;D

  iaf bilderna är från emelies kamera, fick de i förrgår på USB, TACK min älskade bakjskorv.^^

  // Emma.C: 


Av Dessan & Emma K - 3 december 2011 19:28

I torsdags kväll hade jag hoppträning med Jocke. Vi hoppade en 5- och en halva. Han var otroligt pigg, glad och extremt stark.. Men samtidigt tycker jag att det är skönt att han är på det humöret än tvärtom. Det är alltid kul med hoppglada hästar. Som sagt så gick det rätt hyfsat, jag fick hoppa om några gånger tills det stämde, eftersom att han gick alldeles för fort ibland så blev det det inte riktigt bra, men jag är helt klart nöjd med honom och det var jättekul. (:


I fredags hade jag bara en timmes etologi-lektion. Efter det åkte jag till körskolan för att övningsköra, körde små och stora landsvägar. Var lite stressad i början, men ju mer körde så gick det bättre och bättre. Övning ger färdighet!

På eftermiddan blev det fika med min vän Vickie & min kära farmor.

På kvällen hopptränade jag Rock It och hon gick verkligen bra.Vi hoppade samma som kvällen innan och hon hoppade som en gud!


Imorse så red jag ett pass med Jocke. Han var lite småstark ibland men jag tycker att han gick riktigt bra idag.

Vid lunchtid så åkte jag och Emma N till Börjes och shoppade lite. Köpte bara en snygg ridtröja, en godispåse & en cola haha. Vi åkte också inom Eko på hemvägen, där vi träffade Amanda & Arne. Denna dagen blev också vädligt lyckad! Här är en bild på tröjan jag köpte:

Här en random bild på dagens lunch:

 

/Dessan (:




san (:  

Av Dessan & Emma K - 3 december 2011 10:01

träningarna i veckan har verkligen gått super.:D

i måndes så fick jag upp han bra så han jobbade hela vägen, lyssnade på skänklen, fina galoppfattningar & fina skänkelvikningar. ^^

& sen i torsdes så hoppade vi 5 & halvan.

gick super där med, kändes dock lite skänkel döv ibörjan.

så fick jobba mkt med skänklen & då på att han skulle lyssna på mina hjälper.:)

sedan så när vi skulle hoppa så var "studsig", alltså man kände att han tog i i galoppen.

hoppade iaf riktigt bra även om vi kom fel. C:

blev nog max 70-80.

MEN är iaf super nöjd med veckans träningar. (yy´


 

& just det imorrn blir det av till FLYINGE med klubben, happyface! ^^

// Emma. :D

Av Dessan & Emma K - 1 december 2011 17:38

Tjenare allihopa!

Det är mycket som händer nuförtiden. Plugget har i alla fall lugnat ner sig och jag kan njuta ett tag. Skönt att inte stressa efter skoldagen för att hinna plugga innan man ska iväg igen utan man har kunnat ta det lugnt till 100 % och mellanlanda.

Så jag kan säga att njuter för fullt med allt som händer! Hoppas att ni läsar också ha det bra!

Jag ska också hissa att det är den 1 december idag, snart är det julafton, mysigt!

Kärlek <3

/Dessan  


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards