klabbarpsmupparna

Alla inlägg under februari 2013

Av Dessan & Emma K - 9 februari 2013 13:19

Här är ett par bloggar som jag rekommenderar!


1. http://linnolsson.se/




2. http://elvirahenningsson.blogg.se/

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 9 februari 2013 11:16

Gud vad man längtar till sommaren när man ser dessa bilderna!

 

 

 

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 8 februari 2013 20:46

Nästa vecka hade jag tänkt börja ett nytt litet projekt. Ska redigera ihop bilder/klipp med fina Jocke från när allt började till nu. Ska bli spännande hur det blir. Eftersom Emma skickade några grymma låtar till mig förra helgen så har jag nog allt på plats. Ska både bli intressant & roligt, och framförallt se tillbaka på alla goa minnen <3

 

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 8 februari 2013 17:48

Om man ändå ska ta det lugnt, så kan man passa på att kolla en massa film. ;)



/Dessan




/Dessan


Av Dessan & Emma K - 8 februari 2013 15:41

Nu är det fredag igen ;)

Bästa skoldagen denna veckna (yy´

Inte nog med att vi slutade klockan 2 så har det varit en roligt dag C:

Aja jag & sara tog bussen till Jossan och hämtade mon OTH säsong 9 (man får ju passa på ;D)..

Stackarn är sjuk & ligger hemm :/ aja Jossan får krya på sig iaf!

Sen gick jag & sara hela vägen hem :)

Skulle egentligen gjort en video men eftersom vi ska vara ute så vågar jag nt drf jag antagligen kmr att ramla -.-

Så vi får se när vi gör den.. :p

Sen så fotade jag lite(som jag kan få för mig att lägga ut..)

Nu sitter jag här igen med mina jogging byxor & linne....

Lite smått irreterad, igen.

Skjutsen tills söndag är nästan borta (ändringar kan komma) och som ni vet så LÄNGTAR jag verkligen tills söndag för att få fota & träffa Emelie ^^

Så aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa blä...

Ikv har jag inget planerat så det får la bli vad det la blir...

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 8 februari 2013 10:37

Såg precis programmet om Carolina Kluft. Verkligen en man ser upp till. Tycker verkligen att ni ska se den!

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 7 februari 2013 22:52

& jag har tid över :o

vad är detta nu då? ;p

Haha nää men jag brukar behöva stressa & nt ens hinna länka videon ändå ;) 

+ att jossan har skickat lite fler filer(ihhh!)

//Emma


Av Dessan & Emma K - 7 februari 2013 22:27

 

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards