klabbarpsmupparna

Alla inlägg under februari 2013

Av Dessan & Emma K - 6 februari 2013 16:10

Eller på väg att komma tillbaka! 

Har varit/är sjuk.

Började natten mellan lördag-söndag. Var på förfest hos en fd klasskompis till mig. Hade det super & var sjukt peppad och började festa till det. Precis innan vi skulle ut så började man känna sig hängig. Tänkte "aja, det går väl över. Man är väl bara lite trött." Åkte in till stan och jag satt nästan helt tyst hela vägen. Det är väldigt olikt mig. Vi gick in på Olearys där jag mådde sämre & sämre. Till slut så kunde jag inte stanna mer, så jag & Jocke körde hemåt.

När man la sig i sängen så insåg man hur mycket feber man hade.


Sen den natten fram till i morse så har man typ legat i sängen. Verkligen pina! Så nu känner man sig bättre. (:

Hoppas att ni har haft en bättre vecka än mig!


/Dessan

Av Dessan & Emma K - 5 februari 2013 22:39

# Hossar MattyB för att han är så grymt söt & är bra på att sjunga, you rock cutie pie! :D

(finns fler vidoer att kolla på men länkar bara denna)

//Emma

Av Dessan & Emma K - 5 februari 2013 20:18

i videon så berättar jag om gymmet,planer m.m, film ifrån efteråt, vad händer senare osv(hälften jag & hälften annat)

HAHAHA fast jag såg inte att jag hade tröjan bak & fram förens nu PISNAMT! (yy´

//Emma

Av Dessan & Emma K - 5 februari 2013 18:33

Av Dessan & Emma K - 4 februari 2013 21:50

ni får reda på i videon om vrf jag gör den,husvandring,träningen,liten film ifrån idag m.m :D

Väldigt blandat helt enkelt C:

//Emma

Av Dessan & Emma K - 3 februari 2013 12:28

Vad tycker ni om att starta ett lag till ponnyallsvenskan detta året? (svara i komentar fältet elr omröstningarna)

Vi har diskuterat det lite på den senaste stalljouren & så som jag minns det så var det super roligt!

Sensaste året 2010:

Jag själv kmr dock inte att vara med MEN supporter, fotograf m.m kmr jag defenetivt att vara! :D
//Emma

Av Dessan & Emma K - 3 februari 2013 12:02

# ger en FETT HISS till detta inägget, du rockar EMELIE! ^^D
 
//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards