klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Dessan & Emma K - 25 februari 2013 19:54

idag var hästen som tuggumi, fi faen...

Jobbade röven av mig & nt förens de sista 20 hade formen börjat komma & han började få energi..

Han lyssnade nt för skänklen elr för spöet samt smakningar.

Till sist tesatde jag med "hepp hepp" & han lyssnade bättre.

Den sista 15 min gick han där jag ville ha honom :)

Men jag är ändå nöjt med honom(fromen + energi = bra - okej) för han kämpade av hela sitt hjärta!

Vi red även mkt arbetstrav vilket gjorde det lite tyngre & visst han föröskte trassla sig fri(gjorde några ggr under hela passet) men han andandes tungt & försökte sitt bästa!

Fick en del skänkelvikningar som var rätt så bra & en framdelsvändning där han flyttade väldigt bra C:

Men galoppen...

Anne körde galopp lite här & var där vi började ganska så tidigt & man kan säga att 1 av 4 ggr fick jag galopp..

De gångerna kunde jag nt fatta alls. Liksom nää usch orkade till sist inte hålla upp honom & vad gör jag då? Jo lägger mig lite framåt & det hjälper nt alls honom....

Aja vi gissar på att en förkylning är på G, kollade ju till han lite i hagen i fredes när jag & pappa var där & då rann näsan lite :/

Min vanliga otur då tävlingen är på söndag.. 

Men som sagt okej nöjd(har ritat eb bild på nöjd & okej nöjd vid form)

 

Jag är dessutom sjuk lack på skolan just, orkar nt med det!!

Vart en redig bitch imorse, sur som ett bi.

Prov,prov & lite mer prov..

Dessutom så har man grejer man är tvungen att läsa varenda vecka..

Jag lovar jag gråter snart, orkar nt hålla det inom mig längre :@

Plugga på lovet, nää ja vad kul?!

Typ aa fast NEJ! (fritiden känns ju lönlöst..)

Har så mkt mer inom mig men vet nt riktigt hur jag ska formulera mig, så sjukt arg :S

& vet ni vad?

nu ska jag plugga, JA jag dör så roligt.

 

Av Dessan & Emma K - 25 februari 2013 10:26

Äntligen måndag igen haha!

Igår var det typ en sån dag där det verkligen inte hände speciellt mycket. Var så rastlös så att jag nästan klättrade på väggarna, snacka om utvilad! ;)


Började denna måndag med go frukost i soffan. Har också städat mitt rum & ändrat om lite i planeringen. Senare idag väntas goa jobbetimmar. Bra måndag!


 

/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards