klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Dessan & Emma K - 15 februari 2013 17:25

Denna dag har varit rätt seg, har till och med blivit lite rastlös. Kanske är ett bra tecken, då är man i alla fall utvilad.. ;)

Så idag har det bara blivit lite dammsugning & lite annat fix, god fika på eftermiddagen & varit lite taxi.


Nu ser man framemot en bra helg! ((:

  

/Dessan


Av Dessan & Emma K - 15 februari 2013 16:49

nu är ansökan klar till sommarjobben på Kristianstad kommun skickad, finally!

Känns så skönt att ha det inskickat, nu får man bara hoppas på ett ja från en av de tre som jag har sökt C:

Aja kollade på Darling på 3 h lektionen, sämre än vad jag trott -.-

Men käkade godis,klubba & drack fanta exotic :D

Sen hem & var hos sara en stund för att kolla jobben men orkade nt vara där så länge så jag stack hem :p

Aja lugn kväll ikv, stalljours helgen denna veckan..

Aja jag ska iaf rycka mannen & kanske fixa lite annat om jag nu hinner(bara det nt är ngt öppet hus elr annat som ALLTID förstör..)
Puss & hajj vänner!

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 15 februari 2013 12:14

Hej på er!

Hoppas att allt är bra med er!

Här är det toppen. Har inte hänt så jättemycket de senaste två dygnen, mest tagit det lugnt.

I onsdagskväll blev det att fira alla <3 dag i förskott med hjärtat, myyys!


Igår blev det att fixa lite ärenden på stan, veckohandla och sen blev det lite soffläge på eftermiddagen. Gjorde lite planering inför nästa vecka & så. Jag stod också för matlagningen på kvällen & den blev fläskpannkaka, riktigt stolt över mig själv! På kvällen blev det stallet & årsmöte. (:


Denna dag började med frukost hos farmor. Sen blev det hem för att kolla dokumentären om Anja Pärson, riktigt bra program!


Nu får man se vad dagen mer bjuder på! (:

 

Blommor som man fick av hjärtat igår <3

/Dessan





Av Dessan & Emma K - 15 februari 2013 09:59

Alla mina gruppmedlemar är sjuka & jag är klar med mitt såå...

Men aja jobba på så bra som jag bara kan så löser det nog sig ;)

Film sen på 3 timmars lekitionen (yy´

 

denna går iaf i mina lurar:

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards