klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Dessan & Emma K - 28 december 2012 12:45

STYRKOR:

- Är så sjukt underbar så jag kan inget annat än att älska honom   

- Är fotogenisk (elr ja att han vet precis vad han ska göra när kamerna kmr fram, vet nt om det är samma sak)

- Lyhörd & bryr sig för folk som han gillar


SVAGHETER:

- Har ett djävulskt humör ibland som t.e.x vid mat då han nästan alltid sparkar och sånt är inte okej, hota okej nt mer

- Pälsen är jobbig innan han klipps. Han ser ut som en teddy björn och det blir lite jobbigare för honom i onödan

-  Pigg ibland och seg ibland(varierar stort). Påverkar min ridning då jag ALLTID måste känna efter.


Jag kmr inte på annat så jag hoppas det blev okej :)

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards