klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 7 december 2012

;)

Av Dessan & Emma K - 7 december 2012 17:54

//Emma

Av Dessan & Emma K - 7 december 2012 17:36

haha roligt eller vad? ;)

näämen skolan har varit bra, allt har varit lagom liksom (yy´

vart bara så fruktansvärt trött imorse ;/

Men ska sova extra länge imorgon så man får lite sömn i sig!

Aja vi slutade tidigare på samhällen idag eftersom vissa behövde kompetera på vårt senaste prov så fick de andra gå tidigare(jag hade en grej som tog 10 sec att säga så jag räknar mig i den gruppen som gick tidigt..) så jag & sara stack till H&M & kollade på en tröja som jag vill ha imorgon för då ar jag & pappa bjudna till ngn tennis fest någonstans med saras familj & jag vill nt ha den gröna som jag har haft typ 5 ggr nt heller den som är super genomskinlig så jag fick hitta ngt nytt :)

Det blev den väldigt fin vit tröja(tjock) som glittrar för 200 ist för 400 :- ;D

Stötte på Christian, Fiffi & Jeppe innan vi stack till bussen & det var bara Jeppe som skulle till bussen som vi så vi gick med han till sationen & hoppade på där ;)

Väl där så träffade vi Jennie J & snackade med henne tills hon skulle av bussen C:

Sen hem, plugga lite till provet på tisdag,skottat(duktig va? C;), tagit tvätten & fixar med en till 10 saker ni nt visste om mig video! ^^
Ikv ska jag chilla hade jag tänkt, ha re!

 

btw började använda dessa i måndags, super mysiga som vanligt! ^^D

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards