klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Dessan & Emma K - 9 december 2012 18:24

garaget blev sådär, snett & la en och en halv timme på det och fick en stor blaousa som sitter och gorre ont pa mitt finger...   

aja jag har en header ide som jag vill ha upp innan 2012 har tagit slut, ska jobba pa den men innan den sa ska jag fixa ngt som ar mer juligt en det vi har nu, ingen stor skillnad kan jag lova men en liten!   

datorn har fatt ryck sa prickar och symboler funkar nt....

tack datorn..

aja starta om den efter detta, puss!   

 

the old gang   igga mig...

MVH EMMA.

Av Dessan & Emma K - 9 december 2012 12:03

vart då på EKO igår & handlade julklappar C:

Hittade det vi skulle + häst godis & ett pat nya arbets/stall/handskar eftersom de jag har nu är ladade 1000 ggr & de går ändå isönder ;p (RÖDA & FINA BLEV DET!^^)

Letade efter en nosgrima(dressyr) men hittade inget. :/

Hööks nästa? ;)

Körde även ut till stallet för att pappa skulle ha tag på Mia men hon var nt där så han tog en fika ist & jag lunkade runt i stllarna, myste med hästen, träffa stalljours folket(mkt trevligt :D) & lämnade godiset + hälsade på fölen & Royal låg ner, NAWE! ^^
 

Aja sen hem & fixa med ljusllingor,plugga, lite allt möjligt & 10 min innan jag skulle sluta plugga så ringer sara & frågar om vi kan komma vid 5(klockan var lite i 4) så då fick man stressa en del eftersom jag nt hade duschat än ;)

För en gångs skull så stog jag längre än vad jag brukar & fick sen stressa när jag skulle föna håret OCH platta det rakt efter vartannat ^^P

Aja vi kom i tid iaf & då bjöds det på glögg hos sara & vi snackade om antigen gå på luciavaket på onsdag elr gy festen på yllan, än vet vi inget :)

Sen gick vi till bussen som gick vid E22:an & tog den till Hörby, flum på buss ;)

Väl framme så fick vi två biljetter:

 

Snackade en stund innan vi fick sälja lotter jag & sara(två ggr), vart varma & gick ut, var där i typ 1 h lite mer(hih skypade & några med volvos pekade på oss & sladdade, raggare? ;p filmade en del med saras mobil eftersom min OFC dog, kan se om jag kan få några av de C:), in & hitatde inget att göra, dj spelade gamla låtar & små barnen dansade, kul?

Nja sådär så vi gick in typ när det var en okej låt & jag som har så SJUKT MKT ENERGI -.- ;)
Sen efter sista drggnien på lotterna så fick jag & sara önska låt & vi började med JB men det hade han inte så det fick bli NM - Va Va Vom ist sedan blev det typ DG, Avicci & lite andra mer dunka & dansa till låtar där jag & sara dansade som galningar haha ^^) ( sara har film när jag dansar loss ;p)

Sen så fick vi önska igen & då tog iv One Direction - Beautiful (HAHA JOSSAN, DE DU ^^P)

Körde verkligen järnet efter vi fick "välja" låtarna så vi var lite trötta på bussen hem sen ;)

ohh btw när vi stog & väntade på bussen hem vid 1 halv 2 så skrek några tonåringar/vuxna män ngt med "brudar bla bla..." asså leka ganstas eller? ;o

Nää men man bah "ääh va?".

Aja vi vart iaf trötta hela vägen hem men vi hade riktigt roligt & de kan ju bara bli bättre på ons elr fre ;D

Bild från själva baren(fick nt dricka för vi nt var 18 men endå :o ;p)

 

sen idag väckte pappa mig halv 10(la mig halv 3...) för då körde vi & åt frukost på Café Sandhem med Eivor, mums :)

Idag ska jag försöka göra ett garage till mit pepparkaks hus & plugg typ... & ja SLAPPA.

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards