klabbarpsmupparna

Alla inlägg under augusti 2013

Av Dessan & Emma K - 10 augusti 2013 12:03

idag är det ju Wä ifs företags cup & såklart så är jag fotograf ;)

Har fotograferat alla lagen & ska dit sen till semin vid halv 3 så jag passar på att blogga lite C:


Igår var det ju gängträff :D

Solade lite innan jag gjorde vid mig då innan 6 när de skulle komma ;)

De satt i soffan & jag samt Sara vid tv:n så vi kunde visa bilder & filmer ^^

Hann berätta en del innan de blev hungriga så de beställde mat, vi fortsatte berätta innan jag körde till pizzerian med Jesper som hjälp bakom mig för att hämta pizzorna C:

De fick sedan käka & vi forsatte därefter att berätta om Grekland :D

aa kvällen gick la så.. 

Vet inte riktigt vad klockan var när alla utom Joel åkte hem men de andra åkte iaf hem ;)

Haha Semma & Joel, stackarn ^^P

& ja sen så åkte Joel med såklart ;)

Men riktigt nice & träffa alla igen, vart ett långt tag sen!

Haha de fick även pressenter, de blev nog glada för de hoppas jag ^^

 

 

 

Aja vi höres!

 

Av Dessan & Emma K - 8 augusti 2013 21:20

ååh vart verkligen sjukt länge sedan jag träffade Tess, månader sen sist :D

Berättade ALLT om Grekland, visade bilder,filmer & ja personer ^^

Så grymt saknad är hon och lika roligt varje gång man träffas!

Vi gick en runda sen vid talldallen, följde där bussen kör, bestämde oss för att handla ngt på konsum så gick ditt & träffade då Tess mor C:

Eftersom hon(Tess) jobbar imorgon så måste hon hem tidigare så det vart väldigt perfekt att hon kom just då ;)

Haha annars tuttade några killar på oss på parkeringen & vi är 95 % säkerhet säga vilka det var.. :p

Ångrade dock att vi inte gick fram..

Men det kmr la flera sådanna tillfällen!

     

Eivor kom även hit då jag lämnade över att "trasigt" plagg som hon ska laga ;)

Annars så är denna låten så peppande, lyssnade på den igår & jag kör nog på den idag med:

 

Av Dessan & Emma K - 8 augusti 2013 15:34

 

 

 

 

 

Av Dessan & Emma K - 8 augusti 2013 13:42

Hejsan,

hoppas ni har det bra i regnet & åskan!


Igår blev det en mysig kväll med älskling <3


Idag började jag dagen med jobb mellan 7-12. Eftersom jag ska börja cykla så mycket som möjligt så gjorde jag även det till jobbet. På hemvägen så ösregnade & började mullra, så jag var rätt dygnsur när man kom hem. Regnet-jag, 1-0 ;))


Fram tills nu har jag bara tagit det lite lugnt. Skulle egentligen tagit ett dopp med Emma N & hennes vovve, men vädret var/är inte det bästa. Fast det är faktiskt ganska mysigt med regn & åska, när man är inomhus ;)


Dagens planer är träning & lite till :))


Ha en fortsatt bra dag!

 

 



Av Dessan & Emma K - 7 augusti 2013 21:18

asså gud jag har haft två underbara dagar, njutit till max!

Igår blev det då Jossan & fika där vi då berättade om våra resor(så avvis på Jossan ^^) innan vi vart påväg hem.

Men vi ville inte hem till tråkiga Vä/Ölljsö & vara där så vi bestämmde oss spontant för att dra till Åhus.

Åt glass & badade, sjujt nice!

Haha asså blev kallas s****pa, WTF liksom eeh jag är ju verkligen inte det men ja är man 14-15 & inte har ngt liv så får man ju hitta på ngt xD

Tar liksom inte åt mig ALLS men man ska inte komma undan med sånt. Så med lite tjaffs så var de helt plötsligt inte lik coola! ^^

Aja handlade även en(blir inte Ullared så jag får la hitta allt efter hand men aja inte gör det ngt)del så det ser ni här under:

   

 

Så grymmt nice & äntligen träffa finaste Jossan efter nästan 2 månader! ^^ 


Idag så sov jag ut rejält & var inte hungrig så jag började lite med att...(gissa mha bilden :p) & det tog ca 3 h(kommit ca halv vägs) inan jag begav mig mot duschen. Sen så stack jag till Sara(tog 3 mackor innan) där jag då gjorde inlägget innan detta! Snackade en del & spelade sedan HALO 3, haha så roligt & det var verkligen najs längesedan vi spelade det! ^^D Nu så har jag fixat lite allt möjligt bla stalljour, gängträff m.m & ja mer fix ska det bli! 

(okej bilden var på snapchat men den var på trådgärds saker :p)

 

Ha´re fett gött så updaterar jag er när jag känner för det!

 

Av Dessan & Emma K - 7 augusti 2013 18:30

Har verkligen njutit av min lediga dag!


Har legat & stekt ute i solen, gjorde goa pannkakor till lunch och senare på dagen blev det ett cirkelgymspass. Jag tog också cykeln till träningen istället för bilen, Jag är Awesome! ^^


Nu ser man framemot en mysig kväll!


Ha en go onsdagkväll alla! :)

   

Av Dessan & Emma K - 7 augusti 2013 17:37

haha asså det namnet tkr nt S om alls ;) 

Men hon kan ju inte hetta Girlygirl för det är ju Emelie ;D

Aja är iaf hos S nu, har en del att reda ut/fundera över under dagen..

+ packa upp det sista & få tag på Tess C:

LOVELY   

   

Av Dessan & Emma K - 7 augusti 2013 15:18

Mer om igår och idag senare!

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards