klabbarpsmupparna

Alla inlägg under augusti 2013

Av Dessan & Emma K - 17 augusti 2013 00:09

haha men den började STRESSIGT :P

Sa att jag skulle vakna senast 1 för att hinna med allt jag skulle göra..

Vaknar kvart i 12 och tänker "nämen nu vaknar jag vart femte minut så då går jag upp 12.."

kvart i 2 är klockan innan jag vaknar i PANIK att klockan är så mkt :P

+ att J hade skickat X antal meddleande ^^

Kom hem nu vid 12, chattrat,skype,ute,kladdkaka m.m och det har varit riktigt roligt, lovley!

Älskar den tjejen till max, verkligen!

Lite bilder från dagen!

(hehe en sådan OBEY keps i grön elr typ gul vill jag ha, älskar de!)

       

Stalljour imrgon då, -.-. 

Den lugna på hela året men ändå..

Rida hem hästarna bara typ..

& skulle jag inte haft det så skulle jag åkt till Malmö festivalen med brudarna, nästa år då ska vi iaf komma iväg vare sig vi har stalljour elr nt!

Aja upp halv 9 imorgon & sen så rullar det la på..

Njuter till max nu när vi har den lungaste stalljouren!

Aja vi höres imorgon!

 

Av Dessan & Emma K - 15 augusti 2013 13:27

Eftersom jag inte kommer på en bättre ruprik så skriver jag dagens datum ;)


Kan skriva att allt flyter på utom min stela rygg och min ridabstinens!


Blev ett jobbpass igår mellan 15-21 och ett idag mellan 7-12. Gottade mig med pannkakor igen till lunch. ;)


Dagens planer är träning och träffa fina pojken <3


Ha en fortsatt bra torsdag alla!


 

Finaste Hästen <3

 

Av Dessan & Emma K - 15 augusti 2013 13:22

vaknade vid tolv idag, sovit precis lagom ;D

hade sisådär en timme med "Emma tid" innan jag bestämde mig för att föröska ge mig på att sola...

Hehe gick nt så bra..

Solen går ju i moln hela tin :/ :(

& jag har börjat att tappa färg.. FML.

Aja för försöka jobba på brännan ändå ;p


Ikv så ska jag & pappa fixa lite med mobilen...

Mer säger jag nt ;)

   

 

Av Dessan & Emma K - 15 augusti 2013 00:00

Tess ändå ^^

hon messade efter att hon hade jobbat klart & ja 10 min senare var här ;)

Har haft det mega trevligt, no details... C:

Asså hon är bara för härlig! ^^

Love her!

Körde hem henne(såklart inte utan en liten strejk från moppen.. -.-) vid halv 11.. :)

Nice & få köra på lite andra ställen än Vä ;)

Aja lite bilder från kvällen ^^D

                 

Av Dessan & Emma K - 14 augusti 2013 12:43

Hahaha!

 

Av Dessan & Emma K - 14 augusti 2013 12:24

Äter just nu... Har inget planerat så får se vad dagen bjuder på!

Av Dessan & Emma K - 14 augusti 2013 11:27

Hoppas att det är bra med er!


Själv är det kanon. Kom hem från hjärtat tidigt så har redan hunnit med att städa av lite här hemma.

Igår kväll blev det spinningpass. Gjorde verkligen inte en bra insats. Mina ben var tunga som bly och hade lite känningar i ryggen. Menmen, man kan inte vara på topp jämnt. Ska köra ett pass imorgon också så hoppas att det går bättre då!


Sen blev det hem, fick i sig lite middag innan man körde för att kolla på grabbarnas crossträning, men när jag väl kom fram hade de redan kört klart. Men fick snacka med trevlig folk ;)


Medans grabbarna körde och lastade av så körde jag upp till hjärtats boning. Träffade Jenny så vi hade en pratstund innan grabbarna kom hem, trevligt trevligt! :) 


Igår kväll fick man också ryggen inmasserad av liniment, riktigt go känsla! Är rätt så stel & spänd i ryggen nu när man inte har suttit på en hästrygg på ett tag! Längtar <3


Detta var allt jag hade & skriva om gårdagen. Jobb står på schemat idag.


Ha en bra onsdag alla!

 

 








Av Dessan & Emma K - 13 augusti 2013 20:44

& nu drar jag igenom de sista bilderna! ~ Men först Emelies FB & Saras FB ~

en av de sista utgångarna i Mykonos!

               

en del av den andra photoshoten! ^^

             

sista utgången för hela resan! :( men en super rolig natt!   

         

Nu har vi landat i Athen och ja nu får ni se bilderna på byxorna & tröjorna igen ;D

                 

Nu kan jag inte mer att säga GUD vilken rolig & minnesvärd resa vi har haft(går liksom inte att beskriva). Sjukt många minnen! Bra som mindre bra... Och ni har fått se en stor del av den! :D ni kan även få se videon igen här:

Detta är då vad jag köpte:

 

 

 

 

Hoppas nu att ni verkligen har njutit av dessa ca 500 bilder som ni har fått se! Vi höres vänner!

 


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards