klabbarpsmupparna

Alla inlägg under augusti 2013

Av Dessan & Emma K - 13 augusti 2013 19:17

Nu är bomben lagd ;) mer eller mindre än 50 bilder i varje inlägg ska jag försöka att trycka in! Enjoy! ^^D

SAN TORINI ~

rummet:

   

den absolut bästa balkongen! :D

 

utsikten från balkongen:

     

min älskade färgglada bikini! ^^

         

trötta flickor ellor? ;)

               

PILSNER ;D

       

Den steniga & varma stranden :P

         

(IGGA MIN FULA TUMME.) men första solbrännan :D

   

en av outfitarna för PARTY NIGHT! ^^

                         

Tobbe får massage   

 


mer i nästa inlägg. ------------------------->  

Av Dessan & Emma K - 13 augusti 2013 16:58

bilderna vfrån Grekland laddas upp förfullt, snart släpper jag en fet bildbomb! Håll utkik! 

   

Av Dessan & Emma K - 13 augusti 2013 14:48

blev rätt sent innan jag la mig igår ;)

Vaknade vid halv 3 idag, utsövd till max!

Idag ska jag bara ta det lungt, ingenting som måste göras C:

hehe det regnar, saknat det nu när vi har varit grekland ^^D

Just nu städar jag rummet & senare blir det nog mer planering av festen :)


Imorgon kvart över 11 så ska jag klippa mig hos Wilma(i Vä så det är nära) annars ingeting som jag vet :3

& ingen noggran flätta gjord idag heller ;D

 

har även börjat nötta Lady Gagas nya: 

 

Av Dessan & Emma K - 13 augusti 2013 12:18

I sommar så har jag verkligen slarvat med kosten. Godis & chips dit, en fika där, en läsk där, ett glas saft hit & en glass dit. No More!!

Såklart så ska jag unna mig något sånt när det är helg men inte mitt i veckan. Visst, igår åt jag en Pizza men jag bytte bort Colan mot Lokavatten. När vi såg på bio hade jag ENDAST en Loka med en god smak med mig in.

Har också börjat byta väck bilen och tar cykeln istället. Visst, om jag ska förflytta mig långa sträckor så tar jag bilen eller bussen men annars så.

Men denna lilla förändringen gör att man mår mycket bättre & så får man inte en sån jäkla ångest för att man slarvar.

Dessutom blir det onyttiga mycket godare om man äter det mer sällan ;))

Mina Favoriter!!

 


Av Dessan & Emma K - 13 augusti 2013 11:06

Haha som ni ser på rubriken så har det gått i ett nu i några dagar. Kan berätta lite kortfattat ;)


I torsdagskväll blev det först ett pass cirkelgym, sen blev det hem för att få i sig en rejäl middag innan man körde till älskling. :))


I fredags körde jag till betet för att träffa lite pållar och en av dem var fina Jocke som jag har saknat så mycket <3 Blev också en fika med Carna & en go pratstund. Blev också lite jobb mellan 15-21. Senare på kvällen blev det fest hos Emma N & Henke. :))


I lördags blev det jobb mellan 8-21.30, hade också en halvtimmes paus därimellan :)


I söndags blev det jobb mellan 8-21. :)


Igår blev det först jobb mellan 7.30-15.30. På kvällen blev det bio med Hjärtat, Emma N, Henke, Hence & Muffe. Vi såg Elysium och den var sjukt bra! Sen blev det en go Pizza efteråt :))


Idag har man en ledig dag så man får se vad denna dagen bjuder på. Blir i alla fall träning och träffa kärleken min senare idag :))


Ha en bra tisdag alla!

 


Av Dessan & Emma K - 13 augusti 2013 03:17

en tanke som slog mig precis var "hur kan samma männsika vara så otroligt söt men ändå ful på samma gång?" typ som jag... jag kan liksom vara hur söt som helst men även se hur ful ut som helst x) hur går det ihop? ^^P

Söt:

     

Ful:

       

Av Dessan & Emma K - 12 augusti 2013 17:38

igår vart vi med släkten på Cafe sandhem & sedan åkte vi till brösarp där vi bla badade(kusinerna :p) och käkade.

Mkt trevligt & roligt att träffa släkten igen :)

Igår blev det även planering av vår fest som vi( S,EM och jag) ska ha på fredag då vi har hyrt Degerbegas IP klubbstuga :D

& ja det gick väldigt bra C:

fick då även ett par rosa knä strumpor,skit söta!

   

Sara köpte även ett rosa schabrak som jag tänkte ha lite på hopptävlingar om det passar mr R!

Stannade hos S en lite stund i förrgår ;)

   

Ikv är det fotboll på Tollarp IP som gäller där S även följer med!

Klockan 7 börjar det!

 

Lite stressad för tillfället så srry för detta hastiga inlägg som ni kanske inte riktigt förstår!

 

 

Av Dessan & Emma K - 11 augusti 2013 22:36

planerar inför fredag(ni får reda på mer i veckan på bloggen) ^^

går la bra tkr jag :D

Har hänt lite både igår och idag och hade tänkt ladda upp bilder men då fackade appen sig...

Aja hare gött vänner så höres vi!

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards