klabbarpsmupparna

Direktlänk till inlägg 22 april 2013

han har börjat att muskla sig nu :D

Av Dessan & Emma K - 22 april 2013 21:02

jag är mycket nöjd med dagens pass :)

Kan börja med att säga att jag fick fram min dåliga sida när jag tänker i förväg vaf jag ska tänka då det ALLTID blir tvärtom och jag får totalt hjärnsläpp fast jag vet vad jag ska göra för att fixa det.. -.-

T.ex tänk på ytter och inte framåt med överlivet och då blir det åker med med ytetr ich lutar mig framåt.

Fick det de 2 först minuterna i skritten och sa till ig själv "sluta tänk nu Emma, rid!" så då började jag rida som jag ville och efter ca 5 fick jag han där han ska gå(förvånad eftersom han la sig själv vilket betyder att musklerna börjar att ge sig).

Red väldigt basic saker.

Sen blev det mycket arbetstrav med galopp tidigt där han bar upp sig mkt bra i traven under arbetestraven men sedan orkade nt riktigt när vi skulle rida lätt i slutet & knappt att jag gjorde det MEN vi klarade oss med nöd och näppe.

Volter,skänkelviknigar rakt upp,åttor,snett igenom,halvt igenom,bakdelsvändningar,halt med ryggning osv i traven.

Super nöjd här då han som sagt låg rätt,lyssnade varsamt på halterna och flyttade undan.

Galoppen så skulle jag emellanåt velat han honom lite mer nedåt och han lyssnade direkt när jag fattade, han gick mer än nöjd enligt mig :D

La sedan ner de och då sökte han sig bra nedåt C:

Red sen ut en liten sväng vilket var super skönt :D

Det är så skönt för att Anne märker skilllnad på honom och beröm för det är jag så glad över + att han var så glader idag vilket brukar leda till att han är lite piggare ^^D

Åhh älskar att han musklerna börjar att komma!

 

Iaf nu så har jag hunnit plugga lite & ska klippa ihop en film från träningen som Dessan har gjort som hag filmade :D
Länkar den såklart här när den är klar!

btw jag har hittat ett blåmärke till, på högra benet "suck"..

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dessan & Emma K - 9 april 2017 13:04


Nytt år & nya möjligheter som man brukar säga! Det var ju varken igår elle idag eller för den delen någon månad sedan jag skrev här. Dessan kämpade lite längre än vad jag gjorde så att säga ;) Tänkte mest säga att vi i princip lagt ner bloggen helt. ...

Av Dessan & Emma K - 23 december 2016 14:15

    Båda finner ingen inspiration till att blogga. Därför tar vi bloggpaus på obestämd tid!    ...

Av Dessan & Emma K - 2 augusti 2016 11:27

God förmiddag, Hoppas att ni har det bra i solskenet!    Här är det bra. Har haft sovmorgon och en lugn start på dagen. Började med frukost och ett avsnitt Greys Anatomy.    I torsdags blev det en bra dag. Jag träffade ju min käre bloggkole...

Av Dessan & Emma K - 28 juli 2016 10:42


God förmiddag,  Hoppas att alla har det bra!    Själv är det bra. Jag startade igång denna dag med ett spinningpass som man precis är hemkommen ifrån. Extra svettigt var det idag, men bra känsla hela vägen, roligt! I denna värmen är man extra t...

Av Dessan & Emma K - 27 juli 2016 19:14

God kväll alla!    Hoppas att ni har det bra i den goa sommarvärmen. Var ju lite drygt 3 veckor sedan man gjorde ett inlägg här senast. Dagarna har verkligen varit fullspäckada, vilket är roligt förståss. Tänkte som vanligt göra en liten sammanfa...

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards