klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Dessan & Emma K - 10 april 2013 21:32

Om ni har ngt att tilläga så är det bara att komentera elr att köra en video till mig! :D

 

Av Dessan & Emma K - 10 april 2013 19:44

Linn olsson & hennes förra ponny Winnitoo, så sött! :')

 


Av Dessan & Emma K - 10 april 2013 16:53

# denna gången hissar jag detta inlägget, väldigt bra skrivet!

 

   

(:

Av Dessan & Emma K - 10 april 2013 16:45

Tjena alla,

Hoppas att allt är bra med er!

Har inte bloggat pga att jag har haft en del att göra & inte varit inloggad så mycket på datorn.

Men i detta inlägget kommer jag bjuda på lite text om vad jag har haft för mig de senaste dagarna & lite bilder. (:


I fredagskväll var man på bilträff nere i Ystad med Emma N, Henrik & Nisse. Vi kollade på en massa snygga bilar & träffade lite trevligt folk ((:


Blev en dressyrträning i lördags morse med Jocke och det kunde gått bättre. Jag var inte på hugget & eftersom jag inte var på hugget så blev inte Jocke det heller, så det blev som det blev. Ibland får det gå lite sämre ((:

Jobbade sen mellan 14-21.30 Senare på kvällen/natten blev det utgång!


I söndags började man dagen med möte om vårshowen på morgonen. Resten av dagen spenderades med hjärtat. Blev även en trevlig middag med hans familj. ((:


I måndags städade man lite, gick på ett pass cirkelgym, låg en stund på soffan & på kvällen blev det ett ridpass med Deffy. Hästen som Emma N är fodervärd på ((:


Igår blev det storstädning, yttligare ett pass cirkelgym, fixade till det sista av middagen och på kvällen blev det yttligare ett ridpass fast med Jocke ((:


Idag har man jobbat mellan 9-15, så nu får man se vad dagen mer bjuder på ((:


Här kommer lite bilder ifrån vår roadtrip till Ystad ;))

 

 

 

 

 



Av Dessan & Emma K - 10 april 2013 16:36

Vaknade upp väldigt posetiv men vart lite senare på dagen lite negativ, så trött på vissa folks beteende..

Men jag kan inget göra så det får la va så :)

Haha glömde min mobil hemma dag, kändes allt lite enasmt utan den C;

Nu har jag iaf gjort TY & ska ya ett lugtn för att sen börja på PSY igen och till sist ta det lugtn hela kvällen :D

två super härliga bilder som ligger & gör ingen nytta ;D

 



















   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards