klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Dessan & Emma K - 28 april 2013 23:43

aja sånt händer ;)

har solat två ggr varav första gången på ca 1 h, pluggat x2,fixat 00.30 saker med möte & redigering,kollat på film på swefilm,kollat PA & ja nu är jag på YT.

Har inge SV imorgon så det blir samma som förra veckan,doch ahr ingen i klassen det nu heller så yey!

AJA ha det!

ååh vill verkligen spela in det sista & få sitta sen & redigera och få den klar!

   

 

Av Dessan & Emma K - 28 april 2013 13:12

vaknade vid 12 idag, super skönt att verkligen få sova ut!

Har bara ätit & skrivit klart det sista arket som jag sa innan i gårdagens vlogg :)

Hade först tänkt & sola men solen gömmer sig rätt så ofta så jag får la se om jag gör det, annars så gör jag kanske 10 saker ni nt visste om mig  ;p

Ska i vilket fall som helst nog jobba lite med redigering av ngt slag! ;)

& fixa lite smått & gott!

just det, ni vet vad som har hänt med min vänstra sko och vi ska skicka in de & be om nya..

Ikv blir det nog & hoppas att de snabba & skickar tbx så jag kan ha de påvalborg ist för klackar ;D

Ha´re gött så hörs vi!

   

Av Dessan & Emma K - 28 april 2013 02:30

tack gode gud för fb!

hade totalt glömt bort att jag skulle ladda upp bilderna!

Haha *suck* på mig, här får ni de iaf!

& ja tack Rosie för att du har tagit de fina bilderna!

                   

Av Dessan & Emma K - 28 april 2013 01:45

åååh så bra den är, såg den nyss! LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards