klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Dessan & Emma K - 8 april 2013 20:14

Åhh så nöjd jag är med oss idag, en vecka utan hårt jobb passade oss båda bra!

Både han och jag vart på topp!

Tog lite lungt i början eftersom han nt har gått ett riktigt pass på en vecka för att sedan kunna ta i han mer och mer och lägga han där jag vill ha honom(ännu en gång gled vantarna och jag tappade han lite mellanåt..).

Iaf skänkelvikningar mot vägg, halv igenom och snett är jag väldigt nöjd med då han kom bra med baken och jag var på & han orkade.

Sen bakdelsvändningar är jag likså väldigt nöjd med :D

& volterna även så.

Körde mkt arbetstrav igen & jag fick såklart ont i nacken så gick in i mitten två ggr för att röra på den & ja man får la leva med smärtan...

Iaf så körde vi en del galoppfattningar från trav & en del från skritt där från traven gick galant men vi körde från skirtt på slutet & då vart han trött så tillräckligt med energi hade han nt för att komma direkt så tog därav 2 travsteg innan jag fattade.

Men han kom bra med bakbenen & min sits under allt vart galant, stolt Emma idag!

De sista 20 hade jag exakt där han ska vara med energi,bakben & lyhördhet ^^

Sen körde vi(jag även lite emellanåt) halt för att sedan rygga några steg :)

Där han höll sig bra de sista gångerna utan att bli giraff elr backa C:

Så aa han kämpade på min gosse & jag vart på topp med energi & en mkt bra sits! ^^D

Sist så red vi ut en liten sväng til bäcken rundan, mysigt!

Sen så ska jag byta till "vår och sommar" vantarna så jag slipper att glida & tappa honom, tappar ju mitt stöd då :/

Aja här får ni en bild från Amandas fb: (rocky till höger framför Älton)

   

Av Dessan & Emma K - 8 april 2013 14:38

Har matte nu och ska hem sen och gå med Sara samt hunden ;-) blir iaf träning liv och inga läxor, yes!

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards