klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Dessan & Emma K - 15 oktober 2012 22:58

jag jag tog bort den eftersom låtarna mixtrade med mig så jag har fixat det & den laddas upp nu så den hinner nt komma upp idag på länkning kanske imorrn innan skolan, annars efter!

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 15 oktober 2012 21:43

japp japp, kortfattad slutsatsning.

Han känndes som han brukar men mer lyhörd för mina order/vad jag vill att han ska göra.

han ska ju nu jobbas ner i sin rätta form & bygga musklerna så vi jobbade som vi brukar men på en längre form vilket gick väldigt bra, när vi travade så pendlade vi mellan trav & skritt eftersom det är jobbigt för han nu i början.

Som sagt så himmla underbar under hela passet.

FAST han nickar så med huvudet så vi red ca 45 varav en stor utläggning som anne hade i mitten på ca 10-15 min.

IAF så nickade han & då kom tommy in & bah men ni ser ju att han nickar, hur länge har han gjort osv till anne men hörde däremot nt vad hon svarade & han gjorde ju sånna små niknigar innan han blev "sjuk"och det är det som sätter stop för om han har ont elr nt (han verkade heller nt att ha ont eftersom han gick rätt så rent)...

Tommy ska be hovslagaren komma ut och om de nt hittar ngt där så blir det kliniken.

I värsta fall så har han en rejäl stukning som tar minst ett halvår att läka, USCH NEJ!!

Jag hoppade iaf av & vi skrittade runt den sista kvarten....

Den sista tanken som gnagger mig är att om han nu skulle musklas upp när han nickar, att han då kanske slutar för att det bara kan bero på att han nt riktigt har kommit i form än? 

Alla dessa tankar men inga svar :/

Men han skötte sig riktigt bra min ponny, han är verkligen helt underbar!

Putsade min utrustning (plockade nt isär tränset osv) och så innan jag stack hem med Sara på moppen ;)

Nu så har jag duschat,ätit & pluggat + att videon(bloppers m.m) la jag ut igår fast hann nt länka så den kmr här:


 ridlägret 2011 ^^

   

//Emma



Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards