klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Dessan & Emma K - 7 oktober 2012 20:57

                                                       

HOPED YOU LIKED IT! :D

//Emma

Av Dessan & Emma K - 7 oktober 2012 20:55

                                                                             

sista inlägget nu då´rå -------------------------------->

Av Dessan & Emma K - 7 oktober 2012 20:53

fick redigera ungefär hälften :/

Aja enjoy i vilket fall som helst!

                                                                               

-----------------------> mer i nästa inlägg!

Av Dessan & Emma K - 7 oktober 2012 17:14

idag vart en seg dag för mitt huvud :s

blev inte heller nöjda med mina bilder, USCH!

hittade först inte den vanliga ridshus inställnigen i Amanadas första klass tills typ sista hindret...

Så de bilderna blev nt bra :/

Sen så vart alla hinderna så inte mot läktaren så man fick stå inne på banan & få någon bra bild (förutom de 2 hindenar som då stog mot läktaren som jag tog på när vi satt där uppe) men jaja NÅGRA bilder är där nog, ska kolla igenom de nu :)

Sen så vart magen jätte hungrig, två toast, en tallrik med pommes & en chips påse?!

Har jag ätit lite eller vad ;p

Aja blev ingen felfri för Mandis men riktigt fina språng och inga jätte stora fel så hon ska vara rätt så nöjd (hoppade 60 & 80) C:

fotade Anna & Josefin M, mkt fina rundor tjejer! :)

Sen skulle vi åkt på handboll vid 4 men det blev inget med det så då hann jag rida hästen igen, wiie! :D

Känndes as kalas, pigg (travade t.o.m ;o), otålig (knockade mig i skalen när vi skulle tränsa, skit unge ;D) och så himmlans glad & fräsch C:

Kan hända att jag kan börja trava inom nästa vecka! ^^

Film kmr här:


Sen nu är jag hemma, vilat i badkaret & pluggat + nu så tar jag en paus till kvällsmaten & sen börjar plugga igen så

HA`RE fett bra!

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards