klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Dessan & Emma K - 6 oktober 2012 22:05

Enjoy!

//Emma

Av Dessan & Emma K - 6 oktober 2012 13:24

har pluggat & ska nu städa lite bland mina häst saker här hemma, fixa tills imorgon + fin pusta klackarna ;)

dessutom är jag själv hemma, yey! :D

Klockan fyra ska vi vara hos kusin David :)

 

//Emma



Av Dessan & Emma K - 6 oktober 2012 01:09

Enjoy även om den sista blev kort! ^^


//Emma

Av Dessan & Emma K - 6 oktober 2012 00:47

Var med du oxå! LÄNK FINNS HÄÄÄÄÄÄÄÄR!

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 6 oktober 2012 00:13

hemma igen då´rå från ännu en underbar kväll med klasskompisarna! :D

Hihi gick grymt bra för oss tjejer på Just Dance, MHM ^^

Kollade sen på transpoter efter det, hihi fick ha mina ben över jeppes, fett snällt ;)

Är så himmlans mätt nu, pizzeeria, glass + allt godis och chipsen!

Alex fotade en del så om jag får använde de bilderna här så gör jag det annars så filmade jag en lite snutt som kommer upp här efter jag har laddat upp TRÄNINGS VIDEON ifrån igår som laddas nu C:

Ni kan få en bild från pizzerian på mig och sara som vi tog med Joels mobil sålänge ;p

 

Imorrn är det bara kusin David som ska firas vi 4, annars inget :)
Söndag är det fotograf på Vinslöv Amanda & Anna + om man hittar någon kändis C;

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards