klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 17 november 2014

Av Dessan & Emma K - 17 november 2014 18:14

Insåg verkligen bitch jag är igår och det har fortsatt idag. Inte för att jag inte har insett det innan men det känndes extra tydligt nu ;) Bitch for the win! :* 


Anyway. Som ni vet så har man sina trötta dagar. Man känner sig sleten överallt. En sådan dag är det idag. Var väldigt energisk i helgen och känner inte att det har hållt sig. Trött i hela kroppen inklusive huvudet. Men valde att plugga undan det värsta när jag kom hem och nu så får jag se. Är dessutom hungrig med MEN orkar inte göra mat. Har bara ätit en macka idag pga var hos tandläkaren under lunchen + försov mig vilket gav alldeles för lite sömn.Sov dock en och en halvtimme innan stressen hann ifatt mig. För att göra detta inlägget LIIIITE roligare så kan ni kolla på lite bilder som jag har jobbat med. Gör inte de EXTRA noga eller så. Jobbar istället med ideer och att de blir iaf okej. Ser bra ut, förståliga osv.

       

Av Dessan & Emma K - 17 november 2014 00:26

# Hissar UTAN TVEKAN Rebeccas senast inlägg. Detta är exkat drf jag röstade på det partiet som jag gjorde(nej tänker inte skriva ut pga ngn kmr att bitcha). För visst ska det var samma sak tvärtom? Och (ursäkta uttrycket) hur jävla duma får man bli? Full som nykter. It doesnt matter. AT ALL.

INLÄGGET

 

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards