klabbarpsmupparna

Alla inlägg under september 2013

Av Dessan & Emma K - 24 september 2013 08:11

        [Bild]

Av Dessan & Emma K - 23 september 2013 21:08

Den enda planen för idag blev inte av(förutom träningen) så jag gjorde inte mkt innan jag drog till stallet.

Är hel nöjd med passet idag, gled dock med tygeln och gick som bäst i slutet! Förutom det vanliga blev det öppnar, kändes bra där med! Sen efteråt tränade vi ........ .... ...!

Nu väl hemma så har jag käkat och duschat, läxfri så ska bara lägga mig sen är jag klar för dagen ;)

[Bild]

Av Dessan & Emma K - 22 september 2013 23:25

Har inte mens eller ngt annat som kan reglera mitt humör så detta kommer helt ifrån hjärtat.

Det finns en sak som ni inte vet & ni kommer inte heller få veta den på ett bra tag men ägaren om denna iden (som för överigt är jätte rolig) var den som sa att saken är hemlighets stämplad. Vad gör den då? Jo den berättar för andra, nej bara nej. STOPP. Vad innebär hemlighets stämplad? Jo att det inte får sägas till någon mer än de som har med saken att göra. Den reglen löd den här pesonen inte. Vi i gruppen är inte heller med på fler förens vi känner att det är okej, vilket det inte är nu.

   

Av Dessan & Emma K - 22 september 2013 17:45

# stor fet hiss till J & E + deras videeeeeeeeeeeeeo från deras resa! :D 

Har ju hört en del från den & de verkar ha haft skit roligt!


Sen så påminer det ju om att vi var i Grekland i somras & då kommer jag bla(om man inte räknar med bilderna och filmerna som S fort inte har lagt ut..) videon som jag klippte ihop när jag presenterade våran resa ^^D

   

Av Dessan & Emma K - 22 september 2013 15:17

Pigg imorse och nu så är jag helt trött, orkat nt.

Har pluggat & käkat, orkar nt fråga ngn om de vill hitta på ngt men vill göra ngt.

Kanske ska påbörja ett projekt? Kolla film eller tv? 
I DO NOT KNOW.

Lägger nog in en hiss sen så håll utkik!

   

Av Dessan & Emma K - 22 september 2013 11:58

Med sömn såklart ^^

Har inte sovit såhär gott på flera veckor + återställd efter i fredes :D

Dagaen blir att plugga (en del, vill inte köra alla som jag kan köra i veckan :p), städa & fixa med lite allt möjligt skulle jag gissa på ;)

Hihi nu tar jag iaf min frukost/lunch, risifrutti!

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards