klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Dessan & Emma K - 21 september 2013 16:14

Igår tänkte jag "kommer ha jätte mycket tid & fixa mig innan vi drar mot Dessan lägenthet i stan! Gött!" men från och med att jag kom hem & lämnade huset så hade jag fullt upp & fick stressa för att hinna med allt x)

Bra jobbat Emma ^^

Hade iaf en väldigt rolig lite fest hos Dessan med roligt folk, tog inte många bilder dock :/

Och hon såg sexig ut, oooh ja! ^^D

Slutade med att jag spydde tre gånger efter varandra i vasken, usch.(vill ni veta mer så säg till IRL isf :*)

Tack gode gud för de andra som hjälpte mig!

Efter 1 hämtade pappa Semma (SARA & EMMA) och har sedan dess sovit,vaknat,sovit,vaknat, gått på dass osv och la en sista(förhoppnigsviss)  spyan i tolettstolen imorse.

Så festandet ska få vänta lite, är inte lika sugen längre men hoppas att suget kmr tbx snart så kör vi på en sånhär fylla igen :P

Skämt & sido såklart men en liknande får det bli ;)

en liten tråkig film kan ni oxå få ta del av:

 

en däckad Dessi C:


 

 

Har inte heller ätit sen igår kväll men jag både vågar inte och vill inte äta än, vill inte få upp det. 

Har testat lite choklad för 5 min och det fungerar(än så länge).

Pappa sticker iväg efter 6 så jag ska fixa mat själv, spagetti och köttfärsås och det måste fungera.

Så jag har både hudvudvärk & ont i magen.

   

Men tog mig i kragen & duschade, as nice (A) och pappa drog med mig på fotboll så att jag fick lite frisk luft.

Wä iaf vann inte.

Kom hem för någta minuter sen & har dragit på mig myskläder (Y)

Ska bege mig mot soffan sen, lung kväll med lite Emma tid, film kanske? ;)

 

Btw sitter & nöttar Julia Sheers covers, skit nice nu när man är lite bakis :P

(orkar inte länka så ni får en bild ist)

         




Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards