klabbarpsmupparna

Alla inlägg under augusti 2012

Av Dessan & Emma K - 11 augusti 2012 12:53

Allt går bra! Fryser bara om min vänster tumme? :-P

Av Dessan & Emma K - 11 augusti 2012 09:22

Berättar mer ikv!

Av Dessan & Emma K - 10 augusti 2012 22:44

NÖTTTTTTTTTTTTAR låten fortfarane!^^

Aja har haft en trevlig kväll med Amanda iaf C:

Kollade på en ap bra film på VIASAT FILM FAMILJ, hon åkte vid 10 & då hade vi ca 30 min kvar :)

& just sen ja, Saras mamma ringde & sa att sara hade bett henne ringa mig eftersom jag ville med :)

Fast avsutningen var imorgon & då kan nt jag, satan -.-

Men är ju & fotar ist (:

Kanske är med Sara på söndag? Får se, hon brukar ha så mkt & berätta C;

Nu ska jag iaf börja på ett nytt projekt ;)

 

//Emma


Av Dessan & Emma K - 10 augusti 2012 19:49

hejsan svisan


ja jag heter Amanda och jag tänkte gäst blogga här på Emma och Dessan blogg lit ja jag är med Emma i dag så det är därför jag gör detta ja men nu ska jag inte göra det inväklat i alla fall 


 


ja det blev lite random bilder också som vi tog   










 


                   





jaja det var allt för mig men Emma kanske får för sig att skriva också något i dag man får väll hoppas på det



/AMANDA   

Av Dessan & Emma K - 10 augusti 2012 11:14

God morgon eller God middag?

Var väldigt morgonpigg imorse, så upp vid 8, åt frukost och sen började jag städa. Blev klar med det och belönade mig med att kolla på en wallanderfilm. Bra start på dagen!

Här kommer lite stallbilder på unghästarna som jag tog igår kväll:

 

Annie & Emir (:

 

Carna & Bianca (:

 

Babbens mule ^^

 

Fina Babben (:

  

Bror & Syster ((:

 

Fina Bianca!

/Dessan






Av Dessan & Emma K - 9 augusti 2012 23:08

Blev ett väldigt intressant styrelsemöte idag. 3 timmar flög iväg!

Kommer bli en väldigt händelserik höst, skönt att man inte har något plugg!


Ungdomsektionen önskade att ha lite fler äldre medlemmar, alltså de som är emellan 18-25 år, så har jag lovat att vara med dem också. Vilket ska bli sjukt roligt! Var medlem där för några år sedan, men när det blev förtok förmycket i skolan så valde jag att hoppa av, så detta ser jag framemot!


Jag fick också reda på en annan sak när jag var i stallet. Fick höra att jag & Rock it var i ledningen i klubbmästerskapet (hoppning) efter vårens deltävlingar. De var inte långt ifrån att tårarna rann nedför kinderna. Vilken fantastisk häst hon var fina Rock it<3  Carna, som berättade det för mig, frågade ifall jag ville låta oss stå kvar, vilket jag ville! För vi har ju faktiskt gjort det tillsammans.


Detta var mitt kvällsinlägg. God natt alla!

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 9 augusti 2012 22:27

är med på hemsidan, tävlings pressentationen ^^

 

& ja jag har såklart blivit till frågat om jag vill det & glad för det är jag! :D

ni hittar hemsidan häääääääääääääääääääär <-----


Har lite kvar att lägga upp på dw, jobba på Emma!C:

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards