klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Dessan & Emma K - 6 augusti 2012 21:49

Såhär ser det ut, imorgon ska dessan & ja träffas, hon ska klippa sig & jag möter henne ngn stans i närheten :)

Vi tar en fika +  shopping runda efter det (yy´

Sen på kvällen så skulle hon hjälpa till med unghästarna så jag tar väl med mig kameran & mig själv såklart, ska bli kul & komma ut där nu,lämge sedan nu ;)

Sen så har jag bakat igen så här kmr den videon:
















Nytagen bild från idag ;) vrf lägga upp? Jo för att det blev många videos idag ;p

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 6 augusti 2012 21:49

Har varit en chill dag idag. (:

Blev en storstädning av rummet. Har kollat på OS stora delar av dagen. Blev en liten powerwalkrunda i skogen.

Nu ikväll har jag varit i stallet och hjälpt till lite med unghästarna som har blivit så duktiga! (:

Så har den här dagen sett ut.

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 6 augusti 2012 15:14

 Vad tycks? C:


Glöm inte bloggtävlingen & omröstningen(<----) våra fina bloggläsare! :D
//Emma





Av Dessan & Emma K - 6 augusti 2012 13:22

Här kommer lite bilder från dressyrtävlingen i vintras!

Fotograf: Arne! :D

 

 

 

 

 

 

Fina Jocke <3

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 6 augusti 2012 12:59

Suck, de har stängt och öppnar nt förens på torsdag :-(
Men aja jag får vänta med klippningen då :-/
Hemåt nu iaf, dansa kanske?;-)

!

Av Dessan & Emma K - 6 augusti 2012 12:48

Dags och cykla till Wimas

C:

Av Dessan & Emma K - 6 augusti 2012 11:58

idag blir det & fixa lite saker :)

ska fixa klipp tid hos wilma i byn, planera entré resa, fråga jossan om jag kan följa med när hon & essie ska rida så jag kan fota när de rider, kanske göra en dans video (vart helt trött igår,drf blev det ingen igår) & sen får jag se ;)

 

Ha de gött, mer update kanske kmr!

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards