klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Dessan & Emma K - 9 augusti 2012 23:08

Blev ett väldigt intressant styrelsemöte idag. 3 timmar flög iväg!

Kommer bli en väldigt händelserik höst, skönt att man inte har något plugg!


Ungdomsektionen önskade att ha lite fler äldre medlemmar, alltså de som är emellan 18-25 år, så har jag lovat att vara med dem också. Vilket ska bli sjukt roligt! Var medlem där för några år sedan, men när det blev förtok förmycket i skolan så valde jag att hoppa av, så detta ser jag framemot!


Jag fick också reda på en annan sak när jag var i stallet. Fick höra att jag & Rock it var i ledningen i klubbmästerskapet (hoppning) efter vårens deltävlingar. De var inte långt ifrån att tårarna rann nedför kinderna. Vilken fantastisk häst hon var fina Rock it<3  Carna, som berättade det för mig, frågade ifall jag ville låta oss stå kvar, vilket jag ville! För vi har ju faktiskt gjort det tillsammans.


Detta var mitt kvällsinlägg. God natt alla!

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 9 augusti 2012 22:27

är med på hemsidan, tävlings pressentationen ^^

 

& ja jag har såklart blivit till frågat om jag vill det & glad för det är jag! :D

ni hittar hemsidan häääääääääääääääääääär <-----


Har lite kvar att lägga upp på dw, jobba på Emma!C:

//Emma

Av Dessan & Emma K - 9 augusti 2012 21:43

Dags och köra hem, fixa lite på kkrrss's dw:-D

Av Dessan & Emma K - 9 augusti 2012 21:00

Även lärorik denna gången :-)
Sitter bredvid dessan och lyssnar förfullt! B-)

Av Dessan & Emma K - 9 augusti 2012 18:26

Emelie åker nt ut men jag åker ändå, brukar vara lärorik faktiskt! Följde med mkt när jag var 13-14 år men har helt enkelt tröttnat, tills idag ;-) mötet börjar iaf kl 7 :-)

Av Dessan & Emma K - 9 augusti 2012 16:22

Vilken seg dag.

Blev att städa huset lite. Sen när jag var klar så var solen framme. Tänkte: "Gud vad härligt, nu kan man ut & sola lite?" Hade precis tagit på bikinin och jag hörde en jätteknall utanför badrumsfönstret. Yada. Där sprack den idén. Skulle egentligen powerwalkat lite också, men med bittra humöret efter åskskurarna så hoppade jag över det. Fy på mig!

Aja, blir en sväng till stallet sen. Kolla lite på unghästarna och så är det möte ikväll också. Det blir nog toppen! (:

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 9 augusti 2012 15:26

Vi ( JAG & EMELIE ) har länge haft uppdrag med att fota hästarna till hemsidan & hade en grymt ide med photoshot som först gick igenom & sen så bah "puff" nej inte okej. Jag blev kontaktad när jag var & fotade unghästarna om jag tsm med emelie kunnat lägga över bilder på ett USB till hemsidan då. Jag skulle fråga Emelie (vilket jag glömde redan när jag körde hem), iaf så snackade Emelie med mig nu via msn om det så antagligen hade de kontaktat henne så nu sitter man & lägger bilderna i mappar (heja oss!^^). Sen är det ju möte ikv (styrelsen & allt därtill) och om Emelie följer med ditt så gör jag det oxå. Vilket menas med att vi har med oss våra USB minnen & lämnar över (annars om det nt blir så, så får våra föräldrar ha det ansvaret :) )

Men herregud har lagt över de bilderna som jag från gammla & det blev över 1000 bilder, jobba på Emma! ;)

 

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards