klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Dessan & Emma K - 15 mars 2014 16:45

Okej. Jag stannade kvar ett tag i stan innan jag & S tog busen hem. Fixade mig så att Tuvesson (Josefin T) kunde komma och hämta mig så att vi sedan kunde bege oss mot Dessans place! Vi bakade bla en kladdkaka & hade chillkrök på det, göttans + trevligt folk! Love it! Tuvesson körde nog hem oss vid lite över 1! Så här är lite bilder och filmer från kvällen:

     

 

Av Dessan & Emma K - 15 mars 2014 15:54

Yes! Omvänd ordning på vilket dag som kmr först & dessutom i två inlägg :3 Anyway så har jag, faster Ulla, hennes man Runde och min en kusin Linda varit en runda i stan sedan 11(fikade även hemma hos kusin Rasmus) samt åkte till Jysk & Rusta ;) Blev endast ett choklad och en fanta :O Aja jag var ju borta igår så det är väldigt skönt att vara hemma nu! Ska äta pizza samt ha stalljour imorgon! Uterit om det inte blåser så att vi flyger iväg ;) Mer i nästa inlägg!


Mjaaaow på hästis allstå ;O ;)

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards