klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Dessan & Emma K - 11 mars 2014 23:16

Tjenare alla! 

Hoppas att allt är bra med er! 

 

Var ju ett tag sen man skrev här på bloggen. Har varit galet mycket med praktik, plugg och sånt. Det är väldigt roligt och lärorikt! 

 

Har ju också kommit igång med träningen nu, mycket styrka & kondition. Ridningen kämpar vi på med! 

Har också tävlat förra söndan. Är väldigt nöjd med ritterna och såklart med finaste pållen. 

Annars så har man umgåts med pojkvän, familj och vänner. Träffat lite nytt folk osv. Haft det allmänt bra! 

 

Hoppas att jag kan uppdatera oftare än vad jag har gjort. Saknar det mycket 

 

Tur att man har en sån grym bloggkolega! 

 

Ha det så bra sålänge! 

 

Av Dessan & Emma K - 11 mars 2014 22:00

Hade egentligen inte tänkt att blogga men vrf inte när man har tid över? ;) 

Aja idag var det en lugnt och harmonsikt dag i skolan. Vaknade inte alls utvilad och hade lika väl kunnat ligga kvar i sängen, orkade verkligen inte röra på mig. Konstigt nog så piggnade jag till på bussen(brukar vara relativt pigg & sen efter bussresan trött igen.) :o Men efter skolan så stannade jag kvar med Maja innan jag drog hem igen C: Tog en powerwalk runt koghagarna samt gjorde lite muskelövningar(hemma övningar OCF) för mage,ben och armar just eftersom verkens idrotten eller ridnigen har varit spcellielt jobbiga den senaste en och en halv veckan och att jag äter mer än vad jag ska(känner mig uppblåst). Som ni förstår så måste man ju balansera & då tränar jag hellre lite än att äta mindre ;) Tog en liten kroppsdusch och har chillat mkt sen dess. Pluggat & sorterat dressyrtävlings bilderna. Bilderna ska bara kollas igenom en gång till innan jag lägger upp alla 100 ngt bilder ^^

Aja nu är det sängen som gäller och avslutar med en härlig bild från Turkiet, bye!

   


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards