klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Dessan & Emma K - 9 april 2012 18:14

                                                                                      

  awesome day. :D

  // Emma

Av Dessan & Emma K - 9 april 2012 17:53

Shiit vad det gick snabbt att ladda upp bilder idag. ;o

Laga nt en ända gång + att nu var det 20 bilder mer än från utrträningen. ;D

Duktig data.^^

Här kmr bilderna, ENJOY sötnosar. C:

                                                                               
 -------->

// Emma

Av Dessan & Emma K - 9 april 2012 16:04

Grym dag idag, alla gjorde riktigt fina rundor, bra jobbat brudar! :D

Håller på & väljer ut bilderna som ska ut här på bloggen, får se sen när dom kmr upp.

Fick ju låna Dessans kamera & filma lite, pappa filmade (tack pappa! :D)  & det blev 4 ryttare så fyra olika filmer blir de sen. C:

Ska bara vänta på att dessans ska skicka över alla 8 först. ;D

Aja ni får ha det gött ! ^^

     
 eoo pic, oh yeah. ;D

// Emma

Av Dessan & Emma K - 9 april 2012 10:45

~ När jag är irriterad så är det bäst att vara noga med vad man säger annars kan det hända att jag snäser   åt dig & det är nt lite jag gör det heller..

~ Jag har börjat vakna 7 varenda vareviga morgon

~ Jag är så trött på vissa folk så jag ibland bara vill få ryck…

~ Jag vill ha en bubbla när jag blir stor

~ Jag älskar att sova

~ Mitt tålamod är rätt så stort

~ Jag verkligen äskar chips med dippa

~ Jag älskar och kolla på film

~ Jag är rätt så känslig för dåliga lukte

~ Moppen är super rolig att köra med


//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards