klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Dessan & Emma K - 8 april 2012 21:44

Har varit en väldigt lugn dag idag, även om man har haft o göra hela tiden.

Eftersom jag är morgonpigg så hann jag med väldigt mycket historieplugg på förmiddagen.

Efter lunch körde jag ut till stallet för att fixa inför morgondagen. Putsa, packa, borsta & umgås med underbara människor!

Körde hem för att snabbt duscha & byta om för att sedan bege sig till min farmor för middag, och har varit där fram tills nu.

Kanon dag!

Ha en fortsatt trevlig söndag <3

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 8 april 2012 12:15

                                                                                 
 Hoped you liked it. ^^

 // Emma

Av Dessan & Emma K - 8 april 2012 12:00

här kmr bilderna ;D

                                           
  ----------->

Av Dessan & Emma K - 8 april 2012 08:25

Grymt dag igår även om det snöade. ;)

Åkte in till stan med Sara så att vi var där vid 1.

Började med att köpa en kamera väska inne på AllFoto, ÄNTLGIEN har jag en kamera väska! ^^

Sen gick vi in på BikBook, fikade (Trenie ), H&M & sist Lindex.

Köpte två linnen först, ett till mig & sen ett till sara ( present ) & sedan så var det linnet jag hade valt 2 för 99 så tog ett till + en sån BH grej. :D

Sedan på H&M så hittade jag ett par shorts & det svarta basic linnet. C:

HM = Övre delen av shorts halven

BB= Nedre delen

& ja de andra bilder är väskan.x)

       

Åkte sedan till farmor & käkade + träffa kusinerna.J

Kom hem vid 10.

IDAG så ska jag ut & hjälpa Sara med hennes maskerad klädsel till maskerad hoppningen imorgon.

& ja + bilderna från 3 gruppen kmr ut idag.

Missar btw ridningen för att jag ska fota, många från klubben ska också tävla, riktigt skoj! ^^

Dessan ska också ut & jag hade tänkt att om ngn filmar hennes rundor + några andra så klipper jag ihop det sen, låter det bra? J

Det är på Vinslöv igen, lik it. ;D


//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards