klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Dessan & Emma K - 5 april 2012 18:33

Åh gud vilken underbart träning! :D

Hoppade sick sax 3 hinder ute.

Skritten var som den brukar men däremot traven & galoppen, gassh!

Sicken pigg ponny jag hade, så himla mjuk, lydig & framåt av sig själv.

TAGGAD ponny!^^

Hoppade fram på nr 3 ggr tror jag, kom fel första, tidigt avhopp, sedan andra så släppte jag iväg han så vi hade nt riktigt kontakten men sista framhoppet så kom vi rätt. (yy´

Sedan hoppade vi banan på 60 & sedan på ca 80.

Båda rundorna gick super, kom rätt & allt satt där det skulle, gud så stark som han blev har nt varit på ett bra tag. :D

Men att han är så taggad//pigg gör mig riktigt glad, happy emma!

Så stolt han var efter vi hade hoppat sista rundan, öronen framåt & han blåste upp sig. C:

Tommy sa även att vi kom rätt & bra varenda gång, lovely. ^^

Btw var lite svag i höger ytter så red lite mer i det varvet i traven & hittade min starka högra sida igen. ;) kanske får tbx musklerna där igen snart. ;p

MEN jag är så himla super nöjd! ^^

  
Fotade lite på 3 gruppen ( red i 2 ) efteråt, riktigt mysig var det, lägger upp de senare. ;)

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards