klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Dessan & Emma K - 1 april 2012 18:45

Helt okej dag idag, väldigt kall & blåsig.

Miniritten & de var nt så hemskt som jag hade tänkt mig.., bättre faktiskt. ;)

Jaja men skönt att det är över nu iaf.

Hann putsa träns, martingal, stövlar & alla förutom 1 pannband, riktigt fint blev det. :D

Ikv blir det ponnyakuten, sen efter det LETA lokala dressyrtävlingar någonstans nära.

Vill nt åka ensam så datum måste passa med någon som kan åka med, Sara kanske?

Finns nt många som tävlar dressyr på klubben ju.. C:

Aja bilden är tagen från igår, väldigt nöjd med himlen faktiskt. ^^

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 1 april 2012 17:44

Usch vad trött man är! Märks att man har gått upp sjukt tidigt två dagar  i sträck.

Har inte gjort så mycket idag. Gick en lång runda i förmiddagssolen, läste lite fysik som vi har till imorgon och så körde jag tillbaka till praktiken för att ta in hästarna.

Sen körde man hem igen, tog en lång varm dusch och sen slänge man sig på soffan & kollade på film.

Detta var min söndag.


Jag har också fått 3 fina bilder från min vän Kristin som är tagna från Pay and Jumpen i Tisdags. Tack igen!


 



Fina Rock it <3

/Dessan (:  





Av Dessan & Emma K - 1 april 2012 10:28

Har varit uppe sedan kvart i 6, började klockan 7 på praktiken. Var klara i staller redan kvart över 9 så nu är man hemma & mellanlandar. Ska dit igen sen senare idag.


Fint väder är det idag också, så jag ska nog ta en lång motionsrunda lite senare. Myssöndag!


/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards