klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 17 maj 2015

Av Dessan & Emma K - 17 maj 2015 18:02

Tänkte att det har hänt lite som kan vara roligt för er att se eller läsa om sedan i torsdags!
Torsdag: Åkte till ridskolans loppis och fick lite saker sålt. Kl13.00 hade jag ansiktsbehandling hos Hälsa & Helhet(omg loved it.). Dessan hämtade mig i staden och sedan åkte vi till stalletshoppträning. För min del blev det en spontan grej så hade inte kameran med mig. Men nice var det ändå! Kvällen blev lugn med OTH tror jag :P

Fredag: Solade som ett djur nästan hela dagen innan pappa hämtade mig så att vi kunde åka på lite ärenden(bla att jag ska få en ny telefon. Tackar så hjärligt säger jag bara). Hann knappt komma hem innan Dessan stod med bilen redo att åka till hennes föräldras hus där vi hade våran egna lilla tjejkväll! Lika helhärligt som vanligt och mkt snackande samt skrattande! 
 
Lördag: Första stalljoursdagen. Vädret växlade men hade en nice stalldag ändå! Hann knappt komma hem innan gäster till pappa kom. Käkade och sedan drog jag till Emelie för ännu en tjejkväll med henne och mig! Ja vad säger man? Helt underbara folk jag känner och jag hade minst lika roligt som hos D! ^^ slutade med att jag kom hem vid 02.00 WHOOPS....

Idag: Stalljours dag numer dos. Haha gud vad jag älskar stallet! Härliga människor och trots mitt sena sängliggande märktes det inte alls av på mig! Red även Ballerina som jag har velat prova på sedan ett tag tbx. Körde ett lätt pass med att få känna på henne och helt enkelt lära känna henne. Väldigt nöjd är jag. Hon har svårt att bära upp sig och man tappar henne lätt på ytter. Men skam den som ger sig. Höll henne rikgtigt fint i sista galoppen och fick ihop henne en stor del av passet(även om man på filmen inte kan tro de :/). Jobba hela, hela tiden. På små volter och små rörelser och inte låta henne ge sig! Fick även beröm att visa inte har sett henne gå så bra, hehe lite ego boost med tanke på att det är ett år sedan jag slutade (Y) 

 
 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards