klabbarpsmupparna

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2015

Månagen den 31 augusti(något jag aldrig döper ett inlägg till)

Av Dessan & Emma K - 31 augusti 2015 08:22

Hej alllesammans!
En stört skön helg för min del! Robin kom hem till mig i fredags. Umgås och en lite skjtuts till stan för utgång med Emelie! Ännu en gång hade jag väldigt rolig helg, och detta trots den draman(som ursäkta mig gör mig glad att jag inte alls är inblandad i) som staratdes! Men har föröskt och förösker att stötta mina amigos så mycket jag kan. Sedan är det deras val om de vill ta den eller inte. Vill även tillägga något roligare. Jag fick träffa Emelie pojkvän Kim(stört nice kille) och en del av hans umgänge! Även de tycker jag gick i vad jag tkr om Kim!

Robin hämtade sedan upp oss(mig, Tisse och hans kompis Lucas i stan) och körde hem oss. Dock stnnade jag kvar i Åhus hela helgen! Ni vet? en chillhelg där man inte gör så mycket. Men tur att jag stannade- Lilla Mr Robin åker till USA på torsdag. För hans del är jag glad. Men jag kommer att sakna honom. Konstigt med tanke på att jag bara har känt honom sedan balen. Han har satt ett avtryck på mig? Kanske det är en förklaring. Anyway. I WILL ÖVERLEVA(lol älskar svengelska)!
 

Jag har sedan cirkus tre planer denna veckan. Göra klart resterande bilder från torsdagens hoppträning(nej är inte nöjd med de som Dessi la upp här), se om Kuntsi blir frisk denna veckan så vi kan färga mitt hår IGEN(är seriöst blond i bottnen igen :/), och kanske utgång igen på fredag. I will see. Kan vara skönt att spara pengar till New York resan med Emelie och behöver dessutom fler saker till kamean(ja inte bara saker jag vill ha utan behöver)! Men vi ses mina vänner!
HÄÄÄR ÄR EN LÄNK TILL HUR SKALET BLEV!
 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Dessan & Emma K - 9 april 2017 13:04


Nytt år & nya möjligheter som man brukar säga! Det var ju varken igår elle idag eller för den delen någon månad sedan jag skrev här. Dessan kämpade lite längre än vad jag gjorde så att säga ;) Tänkte mest säga att vi i princip lagt ner bloggen helt. ...

Av Dessan & Emma K - 23 december 2016 14:15

    Båda finner ingen inspiration till att blogga. Därför tar vi bloggpaus på obestämd tid!    ...

Av Dessan & Emma K - 2 augusti 2016 11:27

God förmiddag, Hoppas att ni har det bra i solskenet!    Här är det bra. Har haft sovmorgon och en lugn start på dagen. Började med frukost och ett avsnitt Greys Anatomy.    I torsdags blev det en bra dag. Jag träffade ju min käre bloggkole...

Av Dessan & Emma K - 28 juli 2016 10:42


God förmiddag,  Hoppas att alla har det bra!    Själv är det bra. Jag startade igång denna dag med ett spinningpass som man precis är hemkommen ifrån. Extra svettigt var det idag, men bra känsla hela vägen, roligt! I denna värmen är man extra t...

Av Dessan & Emma K - 27 juli 2016 19:14

God kväll alla!    Hoppas att ni har det bra i den goa sommarvärmen. Var ju lite drygt 3 veckor sedan man gjorde ett inlägg här senast. Dagarna har verkligen varit fullspäckada, vilket är roligt förståss. Tänkte som vanligt göra en liten sammanfa...

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards