klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Dessan & Emma K - 4 augusti 2014 21:13

Som ni redan vet så räcker inte filmen eller fotona till för att beskriva resan eller alla händesler. Men det gör ju inte att ni inte kan njuta av de ändå! Här kmr iaf filmen: 

 

Av Dessan & Emma K - 4 augusti 2014 14:15

Hej babes! 
Var helt utslagen igår med tanke på två dagar av alkohol. Haha hade turen inatt att lägga mig vid två men inte somna förens fyra efter att jag hade ätit ngt.. Känns sådär alltså. Men har iaf hunnit sova så att energin är tbx!


Jag är ändå glad över helgen. Fredagen var perfekt med biljard och lite lungt. Lära känna nytt folk, se nytt ställe i stan och ha roligt! Sen på lördagen så höjdes ribban och jag hade skit roligt! Ännu en gång lära känns nytt folk, mkt mer rörelse och det slutade med att jag fick sova över hos Alexandra! Haha wild night ;) Så lite outfits bilder och en liten film kmr här näst:

Hehe "just had to do it"..
 

FREDAG:

 

LÖRDAG:

     


     
Annars är det en chill dag idag. Kompisar både på tisdag och insdag. Torsdag chill och fredag kompis! 


Nu borde jag egentligen borsta tänderna, fixa morgon frillan och äta. Men orkar intfet av det :P Så vi får se vad det blir av det. 

Vi hörs!

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards