klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Dessan & Emma K - 7 januari 2014 23:45

Haha fundera på vad det kan innebära..;)


Aja inlägget kommer till av två anledningar. Första är att jag har lite ego bilder som ni kan tänkas att få se och sedan en grej som pappa sa till ngn annan när han pratade i telefonen. Kortfattat så sa pappa egentligen att de som inte  har ett behov av att skryta och få folks uppmärksamhet hela tiden är det som är starkast. För egentligen visst är det så? Jag vet folk som söker uppmärksamhet och som är väldigt osäkra med sig själva. Sedan kommer bla jag som inte behöver skyta eller knappt säga saker till folk för att vara stolt över det jag har gjort och som ni vet så har jag ett bra självförtroende ;) Det gav mig iallafall en tanke ställare!


Sen här har ni lite ego pics som jag bara fick för mig att ta x)

Bitches be like "mmhm." xD

         

Av Dessan & Emma K - 7 januari 2014 10:51

God förmiddag gott folk! 

Hoppas att allt är bra med er! 

Själv är det superbra & är sjukt pepp! 


I söndags kväll blev det myskväll med hjärtat & familjen. :)


I måndags blev det stallet på dagen. Pysslade om pållen lite extra & red lite. Blev typ bara skritt eftersom jag inte orkade så mycket. Men Jocke var så duktig så! :)) Sen när man kom hem så gjorde man en massa mat & packade upp och packade in julklappar. Även älskling hjälpte mig att få lite ordning, vilket man är sjukt tacksam för! :)) 


Idag så började man dagen med en lugn morgon. Kollat lite i vårdhandboken. Dagen planer är skolan & stallet!


Hoppas att ni får en bra dag alla! 

 

 



Av Dessan & Emma K - 7 januari 2014 00:10

Med S, Jossan och hennes kompis Desirée :) såg "12 years of slave" och den var väldigt bra. Älskar verklighets baserade historier! Eftersom de dia bussarna gick lite i 11 och filmen slutade lite över 11 så kom pappa och hämtade oss ;) nu är jag hemma igen och ska la lägga mig ^^

[Bild]

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards