klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av Dessan & Emma K - 19 augusti 2014 19:27

Piggnade till rätt så snabbt imorse och var relativgt pigg fram till efter lektionerna var över. Hela huvudet bara segade till och jag blev väldigt asocial. Blev dock bättre när jag fick lite luft till huvudet ;) Men usch att vara så. Skulle äta pizza klockan fyra med Sara, Lowe, Alexandra, Maja och några vi har träffat på chillkröken på senaste. Härliga folk! Så innan det drog vi en stund till Aleaxndras innan vi begav oss. Efter pizzan så gick vi till hemmakväll och efter det bussen hem. Känner inte att berätta i detalj pga tröttheten!


Fail. Skulle ha en bild från min lilla fotografering på himmeln igår men kom precis på att jag inte ens har lagt in de. Har heller ingen energi till det eller att ta några bilder från pizzerian. Har knappt ens energi till att nå min redbull som är en meter ifrån mig ;) 


Var även och köpte nya wesc lurar så använder kanske de idag. Annars så valde jag en bild från igår som jag blen nöjd med. Är söt på ett neutralt sätt ;) 

 

Skulle inte förvåna mig om jag blir helt hyper ikv pga redbullen :P 

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards