klabbarpsmupparna

Direktlänk till inlägg 26 juni 2014

I´m done.

Av Dessan & Emma K - 26 juni 2014 17:22

Jag har haft så sjukt roligt med mina vänner och inteså bra med både de och annat i livet sen lovet började. Haft ups and downs som alla andra men downsen har tagit extra hårt på mig. Jag har föröskt att hålla mig stark men i eftermiddags så sparack det. Min starka sida brast ihop och jag började storböla toalt när pappa hade lämnar lägenheten.

Jag vill för en gångs skull kunna visa er något väldigt personligt till er så här kommer hela pappret som jag skrev på Word för att få ur mig en ytterst liten del för hur jag känner(inte så noggrant med skrivet så ha det i baktanke ). Resten kan jag inte förkkara för någon. OBS! En del svordomar förekommer!OBS!

"Jag orkar inte längre. Vad gör jag för nytta? Varför finns jag? Känner mig utstött , oförståd och oälskad av mina vänner samtidigt som jag inte gör det. Hatar hur äckligt komplex jag är.  Fy fan vad jag mår jävligt bra men ändå så jävla dåligt samtidigt. Har helt ärligt så har jag självmordstankar pågång så sitter och gråter för mig själv i floder just nu. Orkar inte mer.  Vill bara sjunka ner i marken föralltid. Allt blir bara för mkt.

Ingen tkr om mig eller bryr sig om mig .Antigen så bryr de sig inte eller så vet jag inte om de ens bryr sig så jag vågar öppna mig. Klarar knappt att öppna mig om det inte ens är lönt.  För hur menigslöst är det om ingen bryr sig? Helt onslynlig så varför inte försvinna?
     Varför visar jag mig som väldigt känslokall individ som inte riktigt är så? Varför gråter jag alltid i hemlighet? Jo för att det är inte värt att visa sig svag eftersom då kan ni trycka ner mig. Och det är det värsta jag vet. Då mår jag sämre än vad jag gör just nu. Dessutom är allting mitt fel, alltid jag som ska ta stryken. Fast jag innnerst inne vet att det inte är så eller ens mitt fel. Det tär tär på hjärtat ändå. Att folk hatar mig så mkt att de inte kan erkänna sina misstag.

Kunde jag inte bara varit mer som alla andra? Inte så speciel, känslig och kompex. Fy fan vad jag hatar mig själv för hur jag är. Jag förstår inte hur jag kan älska mig själv annars och se allt det pisitiva. Det finns ju ingeting att älska.

    Hur kan man man känna sig älskad när INGEN hör av sig. Alltid jag som får fixa saker, alltid. Gör man inte det så är det ingen som hör av sig mer än en gång i halvåret. Jag vill inte leva längre när ingen bryr sig, när ingen tycker om en.


Im done. Det har gått så pass långt nu att det nog. Inte värt att leva  längre. Så HEJ DÅ världens nu slipper ni mig."


Ni som känner mig vet vad jag kommer göra och inte göra.

 

 
 
Ingen bild

Anna Åberg

26 juni 2014 18:11

Jag talar nog inte bara för mig själv när jag säger att du betyder mer än du tror. Du är en super härlig tjej och vi tycker verkligen om dig. Puss och kram skumbanan <3

Dessan & Emma K

26 juni 2014 21:45

Haha aww du är ju för härlig! Älskade Anna

 
Wanda

Wanda

26 juni 2014 20:10

Men herregud! Så där kan du ju inte tänka! Du är vacker precis som du är, och jag hoppas verkligen inte att du tänker ta ditt liv. Tänk så många som skulle blivit ledsna och upprörda, och inte förstått varför du gjorde det. Ska jag vara helt ärligt har jag haft en del sådana tankar, när jag hade en tid där det var jobbigt. Men sen tänkte jag på konsekvenserna det skulle få, och allt jag skulle sakna. Min familj, husdjur, hästar och vänner. Så kämpa vidare, du är speciell. På ditt egna vis.♡

http://Nattstad.se/wandaamark

Dessan & Emma K

26 juni 2014 21:46

aw tack så jätte mkt Wanda, love you

 
Emelie

Emelie

27 juni 2014 15:25

Kommenterade aldrig igår då jag tänkte ringa dig istället men kom sen på att det var natt och alla normala människor ligger och sover. Ville inte väcka dig o nu antar jag att du e på jobbet så fick bli en kommentar i alla fall. :)

Ville bara säga att jag blev både ledsen och orolig av att läsa vad du skrivit och jag hoppas du vet att jag bara är ett telefonsamtal bort om det skulle vara någonting! Jag tycker du är en underbar person Emma o de vet jag flera stycken som gör också. Jag bryr mig om dig och om jag gjort det otydligt hoppas jag att detta lilla meddelande kan göra det iaf lite tydligare. Puss o kramis bajskorvis! ♡

http://www.guldfux.blogg.se

Dessan & Emma K

29 juni 2014 12:13

Aww du är ju för underbar min fina bajskorv!

Kan inte säga mer än detsamma! Självklart har du lyckats att förstärka det! Tackcam över att ha dig, love you!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dessan & Emma K - 9 april 2017 13:04


Nytt år & nya möjligheter som man brukar säga! Det var ju varken igår elle idag eller för den delen någon månad sedan jag skrev här. Dessan kämpade lite längre än vad jag gjorde så att säga ;) Tänkte mest säga att vi i princip lagt ner bloggen helt. ...

Av Dessan & Emma K - 23 december 2016 14:15

    Båda finner ingen inspiration till att blogga. Därför tar vi bloggpaus på obestämd tid!    ...

Av Dessan & Emma K - 2 augusti 2016 11:27

God förmiddag, Hoppas att ni har det bra i solskenet!    Här är det bra. Har haft sovmorgon och en lugn start på dagen. Började med frukost och ett avsnitt Greys Anatomy.    I torsdags blev det en bra dag. Jag träffade ju min käre bloggkole...

Av Dessan & Emma K - 28 juli 2016 10:42


God förmiddag,  Hoppas att alla har det bra!    Själv är det bra. Jag startade igång denna dag med ett spinningpass som man precis är hemkommen ifrån. Extra svettigt var det idag, men bra känsla hela vägen, roligt! I denna värmen är man extra t...

Av Dessan & Emma K - 27 juli 2016 19:14

God kväll alla!    Hoppas att ni har det bra i den goa sommarvärmen. Var ju lite drygt 3 veckor sedan man gjorde ett inlägg här senast. Dagarna har verkligen varit fullspäckada, vilket är roligt förståss. Tänkte som vanligt göra en liten sammanfa...

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards