klabbarpsmupparna

Direktlänk till inlägg 10 maj 2014

Drunk in Love - Beyoncé

Av Dessan & Emma K - 10 maj 2014 20:45

Vi tar det från i början av veckan:
För två dagar sedan:

Vi hoppade lördagsbanan ute på en 70 cm och han var riktigt duktig! Lyhörd, framåt och lyssnade verkligen på mig + glad! Det var verkligen att bara han han i handen och ha skänklarna om så hoppade han! Kom rätt in och ja allt satt perfa! Fick mkt beröm och Tommy sa att han såg ut som en femåring igen! ^^ Riktigt roligt att höra! Mkt beröm från min sida med! :D


Igår:
Gick till två i skolan innan det var schemabryt så att man kunde tåga med skolan för att kolla på kårkampen. Målade oss i skolans färgen, hade på oss vitt, hejade på skolan(hih vi vann över Söderport!^^) och hade allmänt trevligt! Var där med Sara och det gänget samt Maja :) Haha Emelie var även där men inte hejade hon på C4(den där flickan alltså ;o) men jag träffade henne och Hanna(hennes gamla klasskamrat som jag har träffat någon gång innan) tills de stack vid lite i 6! Spöregnade verkligen när Kårkampen var slut i arenan -.- Hade ju lite saker att handla in och sedan då träffa de på Espresso house, inte kul om man säger så.. Kände mig som en dränkt katt x) 

HAHA JOEL xD

 

Haha de äggar ju folk och så fick Amelia i håret.. Tkr så synd om henne!

 

Aja hem och ta det lungt och fixa sig innan Rebecka och Emelie kom fär lite "förfest" at my place vid 10 ;) Hade dock lite svårt att välja mina kläder så Rebecka hjälpte mig! :3 anyway så tog vi bussen vid 12, började vid Hessle och drog oss senare till Lira! Hade riktigt roligt! Träffade lite klasskamrater och hade två helt super människor med mig! ^^D Perfekt night according to me :D Har en bild som ni kan få se med ingen film(Emelie har någon så om hon lägger upp den så kan jag nog länka den!)! kom hem vid halv 4 ;)

 

Idag:

Pluggade imorse. Duschade sedan en väldigt lång stund. Sedan så kom faster Ulla och hjälpte oss med gardinerna samt lite annat, hel mysigt blev mitt rum med mina rosa gardiner! Sen tog jag en lång och behövlig powernap som (Y) Har sedan dess hunnit äta och bestämmt mig för att blogga. Får se vart kvällen leder mig. Är fortfarande väldigt trött i både huvud och kropp så är förvånad över att ens orkar blogga och fixa en del saker :o Men chill ska det bli iaf!


Har Drunk in love med Beyoncé på repeat just nu, perfekt när man är så trött som jag är! Även drf den har som rubrik, haha ;)

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dessan & Emma K - 9 april 2017 13:04


Nytt år & nya möjligheter som man brukar säga! Det var ju varken igår elle idag eller för den delen någon månad sedan jag skrev här. Dessan kämpade lite längre än vad jag gjorde så att säga ;) Tänkte mest säga att vi i princip lagt ner bloggen helt. ...

Av Dessan & Emma K - 23 december 2016 14:15

    Båda finner ingen inspiration till att blogga. Därför tar vi bloggpaus på obestämd tid!    ...

Av Dessan & Emma K - 2 augusti 2016 11:27

God förmiddag, Hoppas att ni har det bra i solskenet!    Här är det bra. Har haft sovmorgon och en lugn start på dagen. Började med frukost och ett avsnitt Greys Anatomy.    I torsdags blev det en bra dag. Jag träffade ju min käre bloggkole...

Av Dessan & Emma K - 28 juli 2016 10:42


God förmiddag,  Hoppas att alla har det bra!    Själv är det bra. Jag startade igång denna dag med ett spinningpass som man precis är hemkommen ifrån. Extra svettigt var det idag, men bra känsla hela vägen, roligt! I denna värmen är man extra t...

Av Dessan & Emma K - 27 juli 2016 19:14

God kväll alla!    Hoppas att ni har det bra i den goa sommarvärmen. Var ju lite drygt 3 veckor sedan man gjorde ett inlägg här senast. Dagarna har verkligen varit fullspäckada, vilket är roligt förståss. Tänkte som vanligt göra en liten sammanfa...

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards