klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 29 december 2013

Av Dessan & Emma K - 29 december 2013 22:34

En kille länkade denna på dw, inte min typ av musik men gud så bra den är!

 

Av Dessan & Emma K - 29 december 2013 21:26

Red 11 men åkte ur tidigare för att fixa extra...

Hehe blev inte riktgit såå :P

Aja lektionen är jag super nöjd med!

Passade oss både bra med en veckas vila vilket gav oss ett bra resultat! :D

I början kändes han lite halt aktig som när han under den perioden efter sommaren.

Vart såklart lite orolig men tänkte att "det kan bara vara ren stelhet så om några minuter är han mer uppvärmd & då kanske han går bättre."

Lossnade rejält & gick sedan som en klocka!

Form,lyhördhet,energin osv satt så fint, super nöjd!

Blev inte liten svettig pojke så fick linda om mitt flecce täcke där han var svettig ;) 

SEXIGT värre x)

   

Sen så var det tänkt att jag & Jossan E skulle fika på Cafe Sandhem vid 2.

Pappa hämtade mig 20 i 2 i stallet & säger att vi ska iväg & att han hade glömt det.

Hehe lagom irrterad även om det inte är papaps fel.

Dagen kade varit så lagom med ridning & sedan några timmars tjatter med Jossan!

Men iaf så vi åkte ditt vi skulle, mobilen laddar ur..

Åker sedan till min kusin & hennes gård för att vara där i några timmar, trevligt ;)

Nu så har jag hunnit starta telefonen & skulle ha gjort ett par samtal + svarat på lite saker för några timmar sedan..

Så vi hörs vänner!

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards