klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Dessan & Emma K - 2 juni 2012 18:56

Denna blåsiga lördag ;)

Haha :p

Idag började vi med att åka in till elgiganten, lämna in mobil, beställa batteri till kamera & kolla lite på datorer J

Sen vid 1 så åkte jag & sara till stallet, började med att fixa allt till vår “scen” eftersom amanda hade stalljour & vi måste ju vara alla när vi tränar.

Aja vid 2 iaf tränade vi 3 ggr & det mesta satt, imornn åker vi ut vid 11 för att se om vi hittar en tid att genrepa.

Sen iaf var klockan 10 över tre innan jag började rycka med sara ( skulle lämna sara hemma vid 4 ) så jag rykte på en 40 minuter( duktig häst som stog stilla nästan hela tiden^^), tunnade den en bra bit & kortare även ner den (you don´t say ;P).

Snabbaste tiden jag har rykt, duktig emma ^^

Aja det blev lite fördröjning eftersom älton nt stog stilla när sara rykte så vi var hemma vid halv 5 ist.

Men jaja jag duschade innan & nu ska jag ta det lugnt innan jag sticker till sara vid 8 & kollar lite på film & myser ^^

Chaow bellas ;)

//Emma

Av Dessan & Emma K - 2 juni 2012 11:09


torsdes träningens videorna ligger ute men orkar nt länka ni får gå in på Mrrockyy96 ist ;)

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards