klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Dessan & Emma K - 27 februari 2012 21:59

hade verkligen inga förväntningar för dagens pass, det fick gå dom det går.

men guuuuuud vad jag är nöjd, bästa på lääänge, mhhh. ;p

började med att jag valde att långa läderna lite efterosm han reagerar rätt så mkt på sporren & han han var piggare.:D

kände fortf att jag fick trycka på lite från början men verkligen mt lika mkt som tidigare veckor.

red mkt innanför spåret, vända lite här & där & mkt byta varv.

man märkte hur formen & allt kom väldigt snabbt, han ville verkligen jobba, mums. ;D

sen i traven körde vi mkt volter mellan a & c, b & e.

vid b & e skulle vi göra volter fram till max medellinjen vilket gick väldigt bra runda & fina volter, våran specilitet.^^

sedan det vanliga att flytta på den öppna delen av volten vid a & c, super även där.

galoppen tog vi rätt så tidigt & fattnigarna var bra, formen & allt bara satt kvar. (yy ´

sedan tog vi restan av lekitonen av att trava mkt arbets trav, några serpentiner & skänkelvikningar.

ilket här även gick super.

det ända är jag, får typ nack spärr på höger sida så får gå in i mitten & typ knäcka på nacken varje lekitionen. :/

men det känns mkt bättre efter knäckingen. :D

& sen jag brukar alltid lägga in lite haletr & ryggningar här & där, lyssnade väldigt bra.

jag valde även att lägga ut lite ställen mellan jag skulle abretstrava på ex ett halv varv erbets trav & ett halv lättridning osv.

vilket gav resultat att han nt stannade/saktade ner när jag sätter mig ner i arbetstraev, samma fart hela tiden lix

han var liksom mjuk,fin, fräsch, jobbade på av egen vilja ( & min. ;p) & liksom allmänt perfekt bara.

SUUPER NÖJD, OHJA! ^^

just det DRESSYRTÄVLING på söndag L:B1, känns super,TAGGA!


    

grymt gammal bild men sjukt sööt ändå. ;D
& just det la på lite helosan på magens sidor, hoppas nu att det nt blir några sår av det. :/  

// Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards