klabbarpsmupparna

Alla inlägg under juli 2012

Av Dessan & Emma K - 21 juli 2012 19:27

Fett skönt och kolla idag,varmtB-)

Av Dessan & Emma K - 21 juli 2012 11:37

btw mobilen funkar igen! :D

men man får la se hur länge den håller sig innan den kreschar igen -.-

//Emma

Av Dessan & Emma K - 21 juli 2012 00:38

letar bilder till en kanske emelie video jag hade tänkt & göra & gissa vad?

Jag har hittat så himmlans gammla bilder på min dayview (ee-mmaah)!

från tex första gången vi hoppade(09), alla mina tusen tals ridegerade bilder + bilder på PAELLA! :D

LOVE MY LIFE! :D

tror jag lägger upp några här & jag tkr faktsikt att ni kan få iaf minst ett smakprov :D

 

min fin fina ponny! :*D<3

//Emma

Av Dessan & Emma K - 20 juli 2012 23:45

som rubriken lyder, idag var det sjöbo marknad :)

skulle åkt vid 10 men eftersom mobilen nt funkade som den skulle så hade jag nt ställt alarmet så pappa väckte mig 5 i så fick skynda mig rejält, åkte kvart över C:

aja vi + sara åkte direkt till pappas kompis som bor där ( älsta dottern hanna,14 år umgicks vi=jag & sara mest med) och käkade lite brunch innan vi stack ner till marknaden ;)

handlade linnet & shortsen + att det blev 3 biljetter till tivolit.

åkte virvelvinden ( sjukt tråkig denna gången, ingen snurr alls -.-), no limit 2 ggr eftersom sara nt vågade åka första gången så var jag så snäll & åkte den med henne efteråt, sen var iaf hanna så sjukt snäll & gav mig sin sista biljett & så åkte jag & sara radio bilarna, hanna filmade lite med saras mobil så om jag kan få tag på de/redigera på saras dator så kan ni få se de!:D

& just det,när jag åkte no limit med sara så när den "vagnen" släpper då har jag typ inte kännt att de har släppt innan men den gångn (no kidding) så var den så sjukt nära på att snurra hela vägen runt, läskigt men SJUKT roligt!^^

Pappa är iaf på pokerkväll med grabbarma ikv så jag käkade hemma hos sara + att efteråt åkte vi in en stund & kolla på beach handbollen  ;)

& sen senare kom saras kusin + flckvän & hälsa på innan jag stack,roliga typer de där ;)

   

käkar en liten egen gjord sockerkaka ;p

 

BTW nu typ funkar mobilen igen faaaast den fuckade sig nu när jag skulle ladda den, allt var i men den bara "2% kvar, glöm nt & ta utt sladden ur...." så nu testar jag den i jobberummet & jag vågar nt röra den förens den är färdig laddad så jag testar ngn annan dag att få över filmerna + bilderna & ja sms:en :)

//Emma

Av Dessan & Emma K - 20 juli 2012 00:47

glömde säga:

mobil bloggen kan vara låg om den nt gåt igång under morgon dagen + resten av tiden innan inlämning (ska ladda ur den under natten), jag har en ny video som är klar att läggas upp + jag ska se om jag kan lägga över de som jag gar filmat & fotat med mobilen! :)

//Emma

Av Dessan & Emma K - 19 juli 2012 17:37

Gött med torsdag, det innebär att det snart är helg. Vilket ska bli hur gött som helst! Har inte sätt framemot helgerna så mycket som nu. Kan vara att man bara tänker på jobbet när man väl jobbar och sen släpper det så fort man åker därifrån. När man gick sista året i skolan så hade man massor av plugg både kvällar & helger. Då såg man inte framemot helgerna lika mycket. Därför älskar jag att jobba! Då är man lixom helt hundra procent ledig när man väl är ledig, vilket är så underbart härligt!

 Idag har jag jobbat från 7 till kvart över 4. Nu får man se vad kvällen bjuder på ;)

Ha en mysig torsdagkväll nu alla!

  e

Man saknar verkligen inte detta! ;)

/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards