klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Dessan & Emma K - 22 juli 2012 23:54

big loove !

//Emma

Av Dessan & Emma K - 22 juli 2012 21:45

här kmr sneak peaken, enjoy! ^^

                                         

very funny day, yepp yepp! :D

//Emma

Av Dessan & Emma K - 22 juli 2012 20:54

hittade denna på youtube, vilken förändring!

Vad tycker NI? :)

BTW movie maker laggar (-.-) & jag har tre rätt så långa videor som ska upp så får la se om ngn av de kmr upp.. 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 22 juli 2012 20:34

Helgen har varit helt underbar!


Fredagen började med jobb klockan 06.00-13.45 Skönt att sluta tidigt en fredag! Senare på eftermiddagen kom hjärtat. Jag stod för matlagningen & det blev såklart pannkakor ;). Sen blev det lite utgång till biljard.


Lördagen blev en lugn dag. Åkte till stallet en stund på förmiddagen. Sen fortsatte den lugna dagen hemma med en lång stund i Tv-soffan. Var ute & solade en stund, skönt väder för en gångs skull! Sen blev det en sväng till biljard igen.


Idag har jag & Emma gjort photeshoten vilket gick kanon! Vi hälsade även på hästarna på betet & käkade lite innan. Hemma tog jag faktiskt en lång powerwalk-runda, äntligen säger jag bara!


Detta var allt från mig sålänge! Ha en mysig söndagkväll alla!


/Dessan (:



Av Dessan & Emma K - 22 juli 2012 15:29

Går as kalas!:-D

Av Dessan & Emma K - 22 juli 2012 13:01

Pizzerian öppnar vid 2 så vi tar en runda till små ponnysarna. Blir först och äta sen fotograferinget, Sara som fotograf!;-)

Av Dessan & Emma K - 22 juli 2012 01:30

dessa bilderna hittade jag igår :*)

två från osby & en redigerings bild ;)

     

Sen så har vi ju ridlägret såklart, saknar de :D

                             

& finaste hästen oxå :D

       

 fett med sexig bild ^^

     

första hoppet NÅGONSIN på hans rygg, minns hur nervös jag vart ;)

tänkt att vi hoppade dessa höjderna på en vanlig träning, ser nt riktigt ut så nu eller hur? ;/

 

& sen så var jag bara tvungen att ta en bild på hur jag såg ut då & nu, skillnad? ;)

   

sist men nt minst så tar jag gruppbilden från halloweenen oxå :)

memories :)

 

Så vad tyckte ni? Ngt har ju iaf förändrats, eller? ;)

//Emma




Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards