klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Dessan & Emma K - 26 november 2011 10:04

dressyr i måndes gick så in i helsike bra, fick upp ryggen bra, formen satt där, var fräsch & jobbade från bakbenen & framåt. :*)

& sen hoppade nt i torsdes eftersom jag var ´på öppet hus på söderport men hoppade igår ist.

hoppade lördags banan med kobmination som sista.

kände verkligen hur nervös jag var när jag skulle hoppa bannan (kombinationen) på 60-70 eftersom han sprang förbi förra gången & att det blev lite stressigt.

hoppade ettan & tvåan utan problem, var nt nervös alls men när vi svängde in på komb. så kände jag hur jag började darra. :s

men men han hoppade utan problem & i komb. så tänkte jag bah "oj han hoppade. :D *happyface*""

var så jäklans glad efteråt & att nu var det faktiskt han som stärkte mig.

sedan höjdes oxern till ca 80 & sista i komb till 90, kände nu att jag nt var nervös alls & hoppade riktigt bra + fina språng & mkt beröm från läktaren att det såg fint ut & så. :*D

men aja vad jag vill säga är att jagh är så jäkla stolt över mig men allra mest hästen.

nu hoppar han även när jag nt är helt 100 & det gör att han även stärker mig, typ som att han "för" över energin till mig de gångerna jag är osäker för att det har hänt ngt innan.

+ att det vissar att han tror på sig själv.:*)

& ja efterosm han var så jäkla nervös & osäker när jag fick honom så ser man en rejäl skillnad, hoppar ju av gläjde och nt för att han "måste". :D


IAF jag älska dig Rocky, min ögonsten


 

// Emma.(:


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards