klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Dessan & Emma K - 9 oktober 2011 18:02

Har tävlat på samma tävling som Emma (:


Resultat Jocke:


60-70: Felfria!


Klubbmästerskapet: en rivning= 4 fel.


Är så nöjd med honom idag (:



Resultat Rock it:


60-70: 2 vägringar på sista hindret= 8 fel.


Klubbmästerskapet: utesluten på tredje hindret.


Var faktiskt rätt så besviken på henne idag :(


/Dessan (:    

Av Dessan & Emma K - 9 oktober 2011 17:14

tävling idag då, gick super, bästa på länge så himmla stolt över min pojke.:D

60-70: körde lite volter & serpentiner, mest få han uppmjukad, hooppade bra på framridningen. ^^

hoppade sedan 1,2, & sen stannade, va ett regnbågs hinder, har nt hoppat det innan så det nt så konstigt.

stannade liksom typ 5 meter innan. C;

hoppade annars fräscht & finnt, drog dock lite till vänster, väldigt många som gjorde det idag. :s

man jaja iaf

L:D: kör bara lite lätt trav & galopp, hoppade sen fram på ca 85, tvärnita först, la ner det, hoppade det, la upp & hoppade utan problem sen.

sen på banan hppade vi alla fram till det sista i grundomgången. -.-

nr 6, var ju i kombinationen & jag hade nt riktigt ytter med mig så han sprang åt sidan. 

skulle sen hoppade det igen så jag skulle göra en volt, haha jag var nt riktigt bered på att han drog mkt i ytter sväng i volten så han hoppade nr 3 baklänges. x)

haha min lilla skit. ^^

hoppade iaf det sista i grunden & gick ut sen

men GUD vad jag är nöjd, är riktigt pigg i båda klasserna,tvekar nt ( bara på det nya i första klassen) hoppar av vilje + mitt stöd & är så himmla fräsch. :*)

vilken utveckling vi har tsm. :D

iaf fotade nt alls mkt, lägger upp en bild på banan & en på hästen ifrån fredes.:)

får bilder från jossan sen. :D

hmm filmade dock, men move maker har ju damp så kanske dessan kan lägga ut något?  ;pp

lägger upp dom bilderna här ist. C:


     

 sötnöt ju.^^

   

// Emma. :D

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards