klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 8 april 2015

Av Dessan & Emma K - 8 april 2015 23:32

Hej allihopa, igen! Idag vart det shopping och komedi! På shopping sidan blev det tre par sexiga hispters(kmr inte riktigt på namnet) inne på Gina Tricot och en ny vit borste inne på HM. Väldigt nöjd med allt! 
    Var hemma vid fem vilket för mig var att ta ett mellanmål med en jordgubbs MER, en serie + yt klipp innan jag drog mot Biljard(började 19:00) för att kolla på fem olika stand up komiker! Haha sjukt goa och roliga komiker samt härliga pojkar som sällskap till det! Pojkarna spelade några rundor biljard efter komedin var klar medans jag åt(och jag som aldrig är hungrig?! :O mensen drar som attans på all bensin haha) och komenterade lite här och där! Som sagt en väldigt härlig och nice kväll! Hände dock en sak som hänger på en så skör tråd, inte minst för mig, för mig och den andra som det handlar om. Låter inte det förstöra min kväll, absolut inte, men kommer nog/kanske göra en video senare i framtiden. MEN vänner, det har varit en nice kväll och därför får ni även lite material från kvällen: 
 
 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards